خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:
آیت اله عابدینی گفت: زمانیکه در جنگ تحمیلی همه دنیا در مقابل ما ایستاده بودند، تنها خداوند بود که ما را یاری کرد . یکی دیگر از ویژگی نیروهای مسلح دینی، این است که مردم حامی و پشتیبان این نیروها هستند. عالم مستضعفان دعاگوی نیروهای مسلح و پشتیبان آن هستند و این معنا را در کشورهای اسلامی منطقه و جهان می بینیم که دلگرم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۲۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین در مراسم روز ارتش که با حضور مسوولان استانی، برگزار شد ضمن تبریک ایام شعبانیه بیان کرد: روز ارتش، نمایانگر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی گفت: مردم ما وقتی در جریان ویژگی های نیروهی مسلح قرار گیرند قدر ان را بیشتر خواهند دانست و بیشش از پیش پشتیبان آنان خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: یکی از ویژگی های نیروهای مسلح این است که بنیانگذار آن، خداوند متعال است. در هیچ کجای عالم چنین ارتشی با خصوصیات الهی یجاد نشده است.

آیت اله عابدیدی با اشاره به آیات قرآن مجید در خصوص ویژگی های لشگر الهی عنوان کرد: خداوند در قرآن فرموده کسانی را که در صفوف مسحکم می جنگند را دوست می دارد و این از ویژگی های نیروهای مسلح دینی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: زمانیکه در جنگ تحمیلی همه دنیا در مقابل ما ایستاده بودند، تنها خداوند بود که ما را یاری کرد . یکی دیگر از ویژگی نیروهای مسلح دینی، این است که مردم حامی و پشتیبان این نیروها هستند. عالم مستضعفان دعاگوی نیروهای مسلح و پشتیبان آن هستند و این معنا را در کشورهای اسلامی منطقه و جهان می بینیم که دلگرم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح بسیار عالی بوده و در هیچ کجای جهان این همدلی را نمی توان مشاهده کرد و محور انسجامشان ولی فقیه و مقام معظم رهبری دینی است و نیروهای مسلح را فقط از روی لباس آنها را می شناسیم وگرنه هیچ تفاوتی بین آنها نیست و حامی تمام مستضعفان عالم است.

 

ایت الله عابدینی افزود: امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود، در سیل اخیر ارتش و سپاه نبودند معلوم نبود چه فاحعه ای رخ می داد نیروهای مسلح همیشه در میدان و خط مقدم هستند و در آینده ارتش مستضعفین پیروز میدان خواهند بود و زمینه ساز منجی عالم بشریت خواهند بود.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: ارتش و سپاه نقطه عظمت اسلام و انقلاب هستند و در آینده نیز دنیا به بزرگی این فرزندان انقلاب احترام خواهند گذاشت.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها