خبرهای داغ:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید فهمیده آبیک:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید فهمیده آبیک بیان کرد:یکی از خاصیت های محبت به امام عصر توحید است توحید از آثار و ویژگی های حجت است.
کد خبر: ۹۱۲۹۷۳۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج طیبه مافی رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید فهمیده آبیک با گرامیداشت زاد روز یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج بیان کرد: ما باید احساس حضور کنیم که ما منتظر ظهوریم نه منتظر حضور، امام ظاهر نیست ولی حاضر است.

وی افزود: باید به استقبال نیمه شعبان رفت این شب بسیار بزرگ است و در ضمن متعلق به امام زمان (عج) است و ما همه می گوییم منتظر امام زمان هستیم ولی اگر کسی مسافری داشته باشد و انتظار بازگشت او را بکشد و انتظار وقتی صدق می کند که برای آمدن مسافر خود کاری بکند.

وی در ادامه بیان کرد: بحث ظهور حجت از مسلمات اسلام است و غیر قابل انکار، کسانی که در زمان غیبت حضرت حجت هستند از مردمان زمان گذشته بالاترند چون زمان های دیگر وجود امام معصوم را درک کردند ولی مردمان اخرالزمان ندیدند و قبول دارند.

مافی متذکر شد: ما باید احساس حضور کنیم ما منتظر ظهوریم نه منتظر حضور، امام ظاهر نیست ولی حاضر است خیلی چیزها هستند که ظاهر نیستند ولی حضور دارند مثل جاذبه و... ما باید احساس حضور داشته باشیم باید بدانیم که در هر جلسه ای ممکن است که حضرت حجت حضور داشته باشند و باید بدانیم که امام بر اعمال ما نظارت دارد و در برنامه های ما حضور دارند.

وی در خاتمه تصریح کرد: یک راه اساسی تزکیه نفس و توفیق یافتن بر انجام واجبات و ترک محرمات محبت و دوستی حضرت ولی عصر (عج) است حب خداست و هر چه محبت آن بزرگوار در دل انسان بیشتر شود صفای باطن و کمال معنوی انسان بیشتر می شود و یکی از خاصیت های محبت به امام عصر توحید است توحید از آثار و ویژگی های حجت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها