مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام :
حجت الاسلام علیمحمدی ، گفت: زحمات و تلاش های پاسداران عزیز و خدمت رسانی به مردم سیل زده شهرستان سیروان و دره شهر واقعا بر هیچ کس پوشیده نیست و و این تلاش ها بسیار چشمگیر بود.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۱۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام علیمحمدی،در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: زحمات و تلاش های پاسداران عزیز و خدمت رسانی به مردم سیل زده شهرستان سیروان و دره شهر واقعا بر هیچ کس پوشیده نیست و و این تلاش ها بسیار چشمگیر بود.

وی افزود: امداد رسانی به مردم سیل زده و خدمت رسانی به آنها نشان از همدلی و وحدت دارد و این همدلی و وحدت تداعی گر انسجام نیروهای مسلح در خدمت رسانی به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس دارد .

حجت الا سلام علیمحمدی اظهار داشت: عزت و سربلندی سپاه پاسداران ، امروز بر کسی پوشیده نیست و این درجه از بزرگی و عزت باعث شده که حامیان تروریست ، اسم سپاه را در لیست تروریست ها  قرار دهند و این کار آنها قطعا نشان از ضعف و ناتوانی آنها دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، بیان کرد:  دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ، به خوبی از اقتدار سپاه آگاه هستند و زمانی که اقدام خباثت آمیز " قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی " را اعلام کردند ، مردم و همه ی مسئولین لباس سپاه را بر تن کردند و از سپاه حمایت کردند و این نشان از محبوبیت سپاه در بین مردم دارد .

وی همه باران ها را رحمت خداوند دانست و افزود: سیل اخیر  علاوه بر خساراتی که بر کشور وارد کرد ، منشأ خیر و برکات فراوان و سبب استحکام و وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولین شد.

 

ارسال نظرات