خبرهای داغ:
فرمانده آمادگاه ارتش آبیک در مراسم بزرگداشت روز ارتش:
فرمانده آمادگاه ارتش شهرستان آبیک در مراسم بزرگداشت روز ارتش بیان کرد:فهرست سیاه دشمنان مساوی است با روسفیدی در پیشگاه خداوند متعال و برادران سپاهی برای ملت همیشه رو سفید خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۷۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ کرمی فرمانده آمادگاه ارتش شهرستان آبیک در مراسم بزرگداشت روز ارتش که با حضور مسئولین شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان و اقشار مردم برگزار شد با گرامی داشت یاد و نام شهدا انقلاب بیان کرد : سال 98 سالی است که در طلیعه آن زادروز مولی الموحدین امیرالمومنین قرار داشت و با ایام ولادت امام حسین (ع) لباس پاسداری از نظام اسلامی بر تن کردیم و سیره دوستی و ادب را از جانباز کربلا فراگرفتیم و چون جوان کربلا در مقابل دشمنان سینه سپر کردیم که امت را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی یاری کنیم.

وی افزود: در روز ارتش که مصادف است با 29 فروردین بنا به فرموده امام راحل ارتش جمهوری اسلامی ایران با سازو برگ نظامی در شهرها رژه می روند تا مردم اقتدار ارتش ولایی را نظاره کنند.

فرمانده آمادگاه ارتش آبیک متذکر شد: امام خمینی فرمودند سرباز یعنی کسی که ستون های کاخ عزت و عظمت روی شانه های او استوار شده است و امروز ارتش پوشالی ایالات متحده به این واقعیت رسیده است از درگیر شدن با ارتش های مردمی برحذر باشد.

این مقام نظامی در خاتمه تصریح کرد: ارتش امروز پشتوانه ملت است و ملت برای ارتش است و ارتش فدای ملت می باشد و اینک همرزمانان ما در مناطق سیل زده مشغول خدمت رسانی هستیم و با این وجود ما از لحاظ آمادگی نظامی نیز آماده هستیم وهمه بدانند فهرست سیاه دشمنان ما فهرست سفیدی در پیشگاه خداوند متعال است و برادران سپاهی برای ملت همیشه رو سفید خواهند بود.

در ادامه مراسم نیروهای مسلح شهرستان رژه موتوری و خودرویی خود را به نمایش گذاشتند و در خاتمه مراسم از خانواده های معظم شهدا تقدیر بعمل آمد.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها