خبرهای داغ:
دبیر کمیته فنی جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی :

1600دانش آموز قزوینی در مسابقات فرهنگی هنری رقابت کردند

محمدی گفت: مسابقات غیرحضوری، شامل هنرهای تجسمی، هنرهای ادبی، دستی، رسانه و فضای مجازی بوده که با حضور هزار و 700 دانش آموز دختر و پسر از یکم اسفند تا هفت اسفند سال گذشته جمع آوری آثار ادامه اداشت و اعلام نتایج در بیست و پنج فروردین انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۳۶۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

حیدر محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: مرحله استانی این دوره از رقابت ها از امروز سوم تا هشتم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نقش موثری در توانمندسازی، مهارت آموزی، تقویت روحیه مشارکت جویی بین دانش آموزان دارد.

دبیر کمیته فنی مسابقاتی فرهنگی هنری دانش آموزی استان قزوین اظهار کرد: این مسابقات با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه هنرهای آوایی، نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی و پژوهشی، رسانه، فضای مجازی و کتابخوانی اجرایی شده است.

محمدی عنوان کرد: سی و هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات حضوری فرهنگی و هنری‌ استان قزوین، با حضور 19 گروه دخترانه طی روز جاری از کل مناطق و نواحی استان در سالن کوثر قزوین برگزار شده و این مسابقات در دو بخش آوایی و نمایشی در رشته های تلفیقی و محلی برگزار شده است.

وی با اشاره به مسابقات غیرحضوری فرهنی هنری دانش آموزی افزود: مسابقات غیرحضوری، شامل هنرهای تجسمی، هنرهای ادبی، دستی، رسانه و فضای مجازی بوده که با حضور هزار و 700 دانش آموز دختر و پسر از یکم اسفند تا هفت اسفند سال گذشته جمع آوری آثار ادامه اداشت و اعلام نتایج در بیست و پنج فروردین انجام شده است.

گفتنی است مسابقات آوایی دانش آموزان پسر، فردا با حضور ده گروه پسرانه اجرا می شود و در بخش نمایش که نمایش صحنه ای با حضور 10 گروه دخترانه و ده گروه پسرانه طی چهار روز برگزار خواهد شد.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها