با انعقاد تفاهم نامه معین اقتصاد مقاومتی؛

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مسئول توسعه اقتصادی شهرستان درگز شد

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مسئول توسعه اقتصادی شهرستان درگز شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۰۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یکصد و بیستمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و جمعی از مدیران استانی در مسجد امام حسین (ع) درگز برگزار شد.

در این جلسه، تفاهم نامه معین اقتصاد مقاومتی شهرستان درگز به امضای رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استاندار و دیگر ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی رسید تا زمینه فعالیت‌های اجرایی فراهم شود.

طبق مدل مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی که در ماه‌های اخیر در خراسان رضوی اجرایی شده، معین‌های اقتصاد مقاومتی وظیفه توانمندسازی مردم، شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و تقویت جوامع محلی را برعهده دارند.

در ۲۶ سفر شهرستانی استاندار خراسان رضوی از ابتدای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، ۵۶ تفاهم نامه معین اقتصادی با سرمایه گذاران و شرکت‌های توسعه گرا به امضا رسیده است که نتایج آن در کوتاه مدت و بلند مدت مشخص خواهد شد.

در کنار تفاهم نامه‌های معین اقتصاد مقاومتی، تاکنون ۶۵۰ تفاهم نامه اقتصادی هم به ارزش بالغ بر ۲۶ هزار میلیارد تومان و سرمایه گذاری ارزی ۷۱۲ میلیون یورو منعقد شده است که ۵۰ هزار شغل ایجاد خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها