خبرهای داغ:
حجت الاسلام رسای گفت: غیرانقلابی‌ها می‌گویند ولایت فقیه را دوست دارند ولی این در حرف است و در عمل نیست. این‌ عده دنبال این هستند که ما دور ولی فقیه را خالی کنیم، با فشار اقتصادی، با روی آوردن غیرانقلابی‌ها چراکه این‌ها اهل کار نیستند.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۱۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ "تجمع بزرگ یاران انقلاب" به مناسبت اعیاد شعبانیه و جمع آوری کمک برای هموطنان سیل زده با حضور حجت الاسلام حمید رسایی شب گذشته در مسجد جامع شهر محمدیه برگزار شد.

حجت الاسلام رسایی در این تجمع با اشاره به ویژگی‌های زمانه ظهور امام عصر (عج) اظهار کرد: اگر امام عصر ظهور کند نظام بین الملل همین خواهد بود و کاری به اسرائیل و آمریکا نخواهد داشت و خواهد گفت که به ما چه آن‌ها چند کیلومتر دورتر از ما به کار خود مشغول هستند؟

وی افزود: یا اینکه حضرت ظهور کند عدالت را برپا خواهد کرد و اگر ظهور کند با نماد ظلم آمریکا و اسراییل مبارزه خواهد کرد؟ ما که مدعی هستیم باید ببینیم امروز در کدام جبهه هستیم، اگر می‌گوییم تا کی با آمریکا مبارزه کنیم؟ اگر چنین باشیم دروغ می‌گوییم که منتظر امام زمان هستیم.

نماینده سابق مجلس بیان کرد: اگر امروز قلب شما پر از کینه امریکاست و در دوره غیبت به استکبار بغض دارید و از لطمه خوردن آن‌ها خوشحال می‌شوید و از کسی که کلید مبارزه و نه تعامل در دست دارد خشنود هستید، در واقع در انتظار حضرت مهدی(عج) هستید.

وی عنوان کرد: هم اکنون مرجع تقلیدی داریم، شبکه‌های ماهواره‌ای دارد و تبلیغ اسلام و اهل‌بیت را می‌کند، ولی یک کلمه از ظلم آمریکا و آل سعود نمی‌گوید، حاضر نیست از حرم اهل‌بیت دفاع کند، انقلاب اسلامی ما را زیر سؤال می‌برد، مراجع تقلید انقلابی را زیر سؤال می‌برد.

این کارشناس سیاسی افزود: زمانی که مهدی فاطمه(عج) ظهور کند این افراد در جلوی ایشان می‌ایستند، ما به این‌ها "مرجع انگلیسی" می‌گوییم، در انگلستان از قمه زدن آن‌ها جلوگیری نمی‌شود که هیچ بلکه تصاویرشان انعکاس نیز داده می‌شود.

رسایی بیان کرد: اگر در صف مبارزه با سلطه هستید، منتطر واقعی هستید ولی اگر سست شده‌اید و جز کسانی هستید که به رهبری برای تعامل با نظام سلطه فشار می‌آورید، فرقی هم ندارد که اصلاح طلب یا اصولگرا باشید منتظر واقعی نیستید.

وی گفت: برخی از اصولگرایان هستند که مثل اصلاح طلبان آمریکایی هستند، مگر همین اصولگریان نبودند که در بیست دقیقه برجام را تصویب کردند؟ و یا امروز دنبال تصویب اف ای تی اف هستند؟

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: امروز در مجلس عده‌ای با لباس سپاه عکس می‌گیرند ولی برای تصویب سی اف تی تلاش می‌کنند، مگر نمی‌دانند اگر سی اف تی تصویب شود باید دو دستی سپاه را به دشمنان تحویل دهند؟ هم اکنون عده‌ای سخنرانی آتشین به نفع سپاه می‌کنند مگر شما نبودید که بودجه سپاه را کم کردید؟ مگر شما نبودید که در تبلیغات انتخابات علیه دولت مسلح گفتید؟

وی ادامه داد: امروز مرزبندی اصلاح طلب و اصولگرا با واقعیت‌ها تطبیق ندارد، بلکه این تطبیق مربوط به دهه‌های گذشته بود.

این کارشناس سیاسی با اشاره به صف بندی جدید در کشور اظهار کرد: امروز صف بندی بین دو جریان است، جریان انقلابی و غیرانقلابی، امروز کشمکش بین اصلاح طلب و اصولگرا نیست بلکه در عرصه‌های مختلف بین انقلابی‌ها و غیرانقلابی‌های درون نظام است و حتی بین ضدانقلاب و انقلابی‌ها نیز نیست.

وی افزود: غیرانقلابی‌ها کسانی هستند که از گذشته خود پشیمان هستند، کسانی که روزی زندگی عادی داشتند امروز زندگی لاکچری دارند. بچه‌های آن‌ها در خارج است و اصلاح طلب و اصولگرا هر دو این ویژگی‌ها را دارند، این‌ها ضدانقلاب نیستند بلکه غیرانقلابی هستند.

مدیر مسئول نشریه 9 دی با اشاره به ویژگی‌های افراد غیرانقلابی گفت: این‌ عده اهل کار نیستند، استاندار در زمان بحران سفر خارجی می‌رود، خود شخص اول دولت به سفر قشم می‌رود و این نگاه انقلابی نیست و مدل لیبرالی است.

امروز بدانید نوک پیکان به سوی ولایت فقیه است

وی بیان کرد: انقلابی یعنی کسی که زندگی اش مثل توده مردم باشد، به فکر خدمت به مردم باشد و اگر قدرت داشته باشد به فکر مستضعفین باشد، انقلابی یعنی کسی که ضد امریکایی است.

نماینده سابق مجلس در ادامه با اشاره به سیل اخیر گفت: این سیل خیلی چیزها را نشان داد، نشان داد که چه کسی طرف مردم است، درست زمانی که سیل آمده است و از دولت کسی حضور ندارد، بچه‌های سپاه در گلستان، خوزستان و لرستان هستند، برخی استاندارها خوب عمل کردند اما کلیت اجرایی خوب نبود.

رسایی افزود: همزمان دشمن احمق، سپاه را تروریست اعلام می‌کند در حالی که مردم می‌بینند که سپاه تنها امنیت نیاورده است، بلکه آبادانی هم آورده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای روی کار نیامدن افراد انقلابی گفت: امروز تلاش دشمن هم همین است که انقلابی‌ها سرکار نیایند، مایک پمپئو می‌گوید ما می‌خواهیم جنگ نشود ما تلاش می‌کنیم غیر انقلابی‌ها در ایران حاکم شود.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: دشمن دنبال آدم‌های غیرانقلابی است که برای آن‌ها بهتر از حمله نظامی عمل می‌کنند که در نهایت مردم از این عملکردها منزجر می‌شوند و می‌‌گویند این چه انقلابی است؟

وی افزود: غیرانقلابی‌ها می‌گویند ولایت فقیه را دوست دارند ولی این در حرف است و در عمل نیست. این‌ عده دنبال این هستند که ما دور ولی فقیه را خالی کنیم، با فشار اقتصادی، با روی آوردن غیرانقلابی‌ها چراکه این‌ها اهل کار نیستند.

رسایی در پایان گفت: امروز بدانید نوک پیکان به سوی ولایت فقیه است، هر کس کنار رهبری و مطیع ایشان باشد و در خط رهبری باشد، انقلابی است و فرقی ندارد اصلاح طلب یا اصولگرا باشد وحدت هم باید حول همین محور باشد.

 

منبع: صبح قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها