خبرهای داغ:
استاندار قزوین

بانک ها، پشتیبانی از صنعت را از اولویت های اساسی خود قرار دهند

زاهدی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی، از بانک ها خواست تا کمک های خود به بخش تولید را تقویت کرده و پشتیبانی از صنعت را یکی از اولویت های اساسی خود بدانند.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۲۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین و یک واحد در جاده قزوین رشت بیان کرد: کمک به بخش تولید مقابله با اهداف شوم دشمنان است که جنگ اقتصادی را علیه کشور براه انداخته و تشدید کرده اند.
وی گفت: رونق بخشی به تولید بدون تسهیل در کار تولیدکنندگان و رفع موانع پیش روی صنعت ممکن و میسر نیست.

استاندار قزوین در ادامه از بانک ها خواست تا کمک های خود به بخش تولید را تقویت کرده و پشتیبانی از صنعت را یکی از اولویت های اساسی خود بدانند.

زاهدی همچنین در جریان بازدید از شهرک صنعتی کاسپین از شرکت های نگین زره تولید کننده انواع رنگ پوششی و صنعتی با اشتغال 100 نفر، طرح صنعتی در حال تولید آزمایشی صنایع شیمیایی رنگین پارسیان تولید کننده رنگ و رزین های تخصصی با سرمایه گذاری 280 میلیارد ریال و سروش طراوت تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی (برند سروینا) با اشتغال 250 نفر، همچنین از شرکت بلور گمین واقع در جاده قزوین-رشت بازدید کرد.

این شرکت ها در زمینه تامین سرمایه در گردش و تسهیلات، مسایل مالیاتی و بیمه ای دارای مشکلات و نیازهایی بودند که درخواست های خود را به آگاهی استاندار قزوین رساندند.

 

۱۰۱۰/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها