سید ساجد یعقوبی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: دستگاه‌های حمایتی استان اردبیل در خصوص برگزاری «ضیافت رمضان» به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همچنین مشارکت همه‌جانبه خیران در دستگیری از فقرا و کمک به سیل‌زدگان اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۶۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

آمادگی دستگاه‌های حمایتی استان اردبیل در برگزاری «ضیافت رمضان»

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین دشتی در جلسه تعامل و هماهنگی دستگاه‌های همسو به مناسبت «جشن رمضان» با اشاره به اینکه درصدد هستیم از میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز روز اکرام به مدت یک هفته برنامه‌های متنوعی را در سطح استان اردبیل به اجرا بگذاریم، گفت: مهم‌ترین هدفی که در برگزاری «ضیافت رمضان» دنبال می‌شود ترویج فرهنگ نوعدوستی و نهادینه شدن آن در بین آحاد مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه در کنار یاری‌رسانی به نیازمندان استان اردبیل تلاش داریم با پیشبرد طرح ملی کمک به سیل‌زدگان نیز نقش مضاعفی در این عرصه ایفا کنیم، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای کمک کردن به دیگران به خصوص اقشار آسیب‌پذیر است که با یاری دستگاه‌های همسو و خیران می‌توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات آنها را برطرف کنیم.

دشتی با اشاره به اینکه پخش برنامه زنده و تولیدی از صداوسیمای مرکز اردبیل در خصوص ضیافت رمضان کمک شایانی را به منظور ترویج فرهنگ نوعدوستی به همراه خواهد داشت، بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با صداوسیما در وقت طلایی که پس از افطار و اقامه نماز مغرب و عشا خواهد بود تلاش داریم لحظات شاد و مرفح را برای هم‌استانی‌های اردبیلی فراهم کنیم که در کنار اجرای برنامه‌های متنوع، از رویدادهای معنوی ماه رمضان نیز برخوردار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه «ضیافت رمضان» با دستگاه‌های همسو انجام شده است، گفت: کمیته امداد به دنبال ارتقای همبستگی اجتماعی در بین آحاد مختلف جامعه است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی خواهیم توانست به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۳۰ حامی در ماه مبارک رمضان سال گذشته به خیل حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوسته‌اند، بیان کرد: در شب‌های قدر، برنامه‌های ویژه‌ای را مدنظر قرار داده‌ایم که بیشترین حامیان نیز در ایام سوگواری مولای مظلومان حضرت علی(ع) جذب طرح اکرام ایتام و محسنین می‌شوند.

دشتی برپایی سفره افطار و اطعام برای حدود ۲۵ هزار مددجوی اردبیلی را از برنامه‌های مهم کمیته امداد در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۷ عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۴ هزار غذای گرم و سبدغذایی نیز در ماه مبارک رمضان سال گذشته در بین خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند جامعه توزیع شده بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه درصدد هستیم در ماه مبارک رمضان سال‌جاری نیز سفره‌های افطار و اطعام گسترده‌ای را برای مددجویان برپا کنیم، گفت: بهترین حالت روحانی ومعنوی برپایی سفره‌های افطار، همنشینی فقیر و غنی در کنار هم و بر سر یک سفره است که جلوه‌های ماه مبارک رمضان را بسیار زیباتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه جوانب و تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب ضیافت رمضان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: امیدواریم در ماه مبارک رمضان سال‌جاری بتوانیم بیش از سنوات گذشته از فقرا و نیازمندان دستگیری کرده و همچنین به یاری سیل‌زدگان استان‌های کشور بشتابیم.

ارسال نظرات