خبرهای داغ:

برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی استان سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری همایش تجلیل از قرآنیان پیشکسوت استان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و در سمنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۳۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شکری در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود، ضمن بیان اینکه همایش تجلیل از اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان سمنان برای سومین دوره از سوی دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: این همایش بزرگ، به میزبانی مجتمع ولایت سمنان و با حضور استاندار، رئیس دارالقرآن کشور و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این همایش فردا، چهارشنبه با تجلیل از هفت چهره پیشکسوت و تأثیرگذار عرصه قرآنی استان برگزار می‌شود، افزود: در این همایش همچنین چهار نفر از مسئولان برتر خانه‌های قرآن و عترت شهری استان سمنان نیز تقدیر می‌شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه پنج نفر از مسئولان خانه‌های قرآن و عترت روستایی استان نیز در همایش چهره‌های قرآن تجلیل خواهند شد، ابراز کرد: دیگر بخش این همایش تجلیل از ۹ مدیر برتر مؤسسات فرهنگی و قرآنی استان است که با حضور قره‌شیخلو رئیس دارالقرآن الکریم کشور در سمنان برگزار می‌شود.
شکری با بیان اینکه تلاوت، تواشیح، سخنرانی استاندار، رئیس دارالقرآن کشور و … در زمره برنامه‌های این همایش هستند که عصر چهارشنبه در مجتمع ولایت سمنان برگزار می‌شود، گفت: این همایش برای سومین بار در حالی برگزار می‌شود که در مجموع ۲۸ نفر از اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان در قالب این سه همایش تقدیر شده‌اند.
وی افزود: نخستین دوره این همایش در سال ۹۱ با تجلیل از ۱۰ استاد تأثیرگذار قرآنی، دومین دوره با تجلیل از ۱۱ نفر در سال ۹۵ و سومین دوره هم اکنون با تجلیل از هفت استاد قرآنی استان سمنان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها