خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء:

شهدا مسیر را برای ما هموار ساخته‌اند/ شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه شهدا تلاش و مجاهده کرده و مسیر را برای ما هموار ساخته‌اند، گفت: شهدا منتظر هستند که پیروان آنها به راهشان ادامه داده و به مقصد برسند.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۰۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

شهدا مسیر را برای ماهموار ساخته‌اند/ شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی شادمانی امروز در همایش یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان با عنوان «همایش معلم، شهدا و ولایتمداری» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و زندگی ملکوتی دارند، اظهار کرد: آیت الله جوادی آملی این آیه را به زیبایی تفسیر می‌فرمایند که شهیدان به دلیل پاسخ مثبت به دعوت انبیاء، پیامبر(ص)، ائمه معصومین(ع) و ولی فقیه زمان خود زنده هستند.

وی با بیان اینکه شهیدان با بهترین وجه  به دعوت خدا، پیامبر(ص)، ائمه(ع) و ولی زمان لبیک گفته و در برابر دشمنان خدا و پیامبر(ص) سینه سپر کردند، افزود: شهدا در شرایطی که کشور در معرض تهاجم دشمن قرار می‌گیرد به زیبایی در صحنه حاضر و جان خود را فدا می‌کنند که عمل آنها عمل صالح بوده و جزء صالحان هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه  شهدا از نحوه خدمت ما به دین و مردم با خبر هستند، تصریح کرد: شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند به طوری که از همرزمان خود خبر می‌گیرند و از اعمال، رفتار، کوتاهی و قصور ما آگاهی دارند در صورتی که دیگر افراد برزخی نسبت به این موضوع اطلاعی ندارند.

وی با بیان اینکه شهدا تلاش و مجاهده کرده و مسیر را برای ما هموار ساخته‌اند، عنوان کرد: شهدا منتظر هستند که پیروان آنها به راهشان ادامه داده و به مقصد برسند.

سردار شادمانی با  بیان خاطراتی از دو شهید فرهنگی، شهید «بهمنی» و شهید «حاجی بابایی» به بیان ویژگی‌های شاخص این شهدا پرداخت و عنوان کرد: شهید «بهمنی» با تمام نام و آوازه‌اش بسیار ساده زیست و اهل دل بریدن از دنیا و تعلقات دنیایی بود به طوری که تمام وجود خود را فدای دفاع از انقلاب و کشور کرد.

وی با بیان اینکه قدرت اشتیاق به شهادت، عملیات و جهاد در راه خداوند بسیار در شهید «حاجی بابایی» نمایان بود، یادآورشد: این شهید والامقام با شهادت و جهاد تعارف نداشت و بسیار مهیای رفتن و شهادت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات