خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان:

کلیدواژه و موتور محرک بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با تاکید بر لزوم جوان‌گرایی در جامعه، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نقشه راه 40 ساله دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: کلیدواژه و موتور محرک بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند که این جوانان در آموزش و پرورش رشد و نمو خواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۱۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

کلیدواژه و موتور محرک بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در همایش یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان با عنوان «همایش معلم، شهدا و ولایتمداری» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و شهید مطهری اظهار کرد: فرهنگیان همواره در تمام برنامه‌هایی که نیاز است، همراه انقلاب برای تربیت فرزندان انقلاب تلاش می‌کنند که قابل تقدیراست.

وی با تاکید بر اجرایی شدن تاکیدات دیروز مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان، این تدابیر و تاکیدات را نقشه راه آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: وزرات آموزش و پرورش با عملیاتی کردن تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری تعالی آموزش و پرورش را موجب خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش تربیتی آموزش و پروش در پرورش نسل انقلابی، به کلیدواژه‌های مقام معظم رهبری در فرمایشات دیروز اشاره و عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری آموزش و پرورش در تربیت نسل انقلاب رسالت بزرگی بر عهده دارد به طوری که معلمان و دستگاه‌های اجرایی در آموزش و پرورش رسالت پیامبرگونه در تربیت نیروی انسانی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه تربیت نسل انقلاب رسالت بزرگی است، بر نقش آموزش و پرورش در این خصوص اشاره و عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی در آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی تلاش می‌کنند که این همان رسالت بزرگ انبیاء است.

* لزوم اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

سردار مجیدی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر اجرایی شدن این سند تاکید دارند، چراکه برای تعالی آموزش و پرورش هر آنچه مورد نیاز است در آن مطرح  شده و باید به سمت عملیاتی و اجرایی کردن سند حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه تربیت جوان انقلابی، انقلاب و استمرار انقلاب را تداعی می‌بخشد، ریشه و منشأ این امر را در آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: اگر بتوانیم به جوان و دانش‌آموزی که در آموزش و پرورش تربیت پیدا می‌کند همراه باشیم و آن را به سمت و سوی انقلاب حرکت دهیم به طور قطع آینده انقلاب تضمین خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان با اشاره به اینکه به فرموده رهبری صف‌آرایی امروز دشمنان طوری است که در قالب طرحی به عنوان ۲۰۳۰ برای ما برنامه‌ریزی کرده‌اند، یاداور شد: مبادا به سمتی برویم که برای دشمنان پیاده نظام تربیت کنیم که در این راستا هوشیاری و هوشمندی لازم است، ضمن اینکه فرهنگیان همدان پرتلاش، کوشش‌گر و بصیرت‌افزا بوده و می‌توانند در برابر صفی که دشمن تعریف کرده آرایش مناسبی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم جوان‌گرایی در جامعه،  بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نقشه راه 40 ساله دوم انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: کلیدواژه و موتور محرک بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند که این جوانان در آموزش و پرورش رشد و نمو خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات