خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر:

اهمیت به کار و کارگر موجب رونق تولید می شود

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر با بیان اینکه کارگران هسته های فرهنگی جامعه هستند گفت: با توجه به اینکه شعار امسال رونق تولید است، اهمیت به کار و کارگر موجب رونق تولید می شود
کد خبر: ۹۱۳۴۰۷۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر،همزمان با هفته کارگر فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر با حضور در اداره کار و تعاون اظهارکرد:کارگران قشرارزشمند جامعه هستند که خدمات ارزشمندی به انقلاب داشته اند و هفته کارگر فرصتی جهت توجه بیشتر به این قشر است .
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر در ادامه گفت: کار موجب رونق تولید پیشرفت کشور می شود و کارگران نیز لازم است توجه و اهمیت بیشتری به مساله کاری داشته باشند تا کار را به نحو مطلوب انجام دهند.
وی افزود: کارگران از عناصر مهم و فرهنگی اجتماعی جامعه هستند که همواره در عرصه های تولید از دوران های مختلف کشور تلاش های زیادی داشتند و با تمام وجود در همه مشکلات و بحران ها درکشور لحظه ای از کار وفعالیت دست نکشیدند.
وی اضافه کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق اقتصادی نام نهاده شده است و درحقیقت مولد سرمایه های بزرگ هستند که اقتصاد پویای جامعه در گرو دستان پر تلاش و پر توان این زحمت کشان است.
ذوالفقاری با بیان اینکه کارگران سرمایه هایی بس عظیم و ارزشمند در جامعه تلقی می شوند اظهار کرد: هیچ کار فرمایی حاضر نیست این نیرو را که سرمایه جامعه است از دست بدهد
بنابراین لازمه این امر توجه به اصل مدیریت بر منابع انسانی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها