سید ساجد یعقوبی
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۴۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، همایش عقیدتی سیاسی با حضور سردار بابازاده فرمانده و حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)  و مسئولان ،پایوران و مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی و سرگروه‌های صالحین سپاه استان اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی در این همایش ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و آغاز حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی است که خداوند متعال برای مؤمنین قرار داده است و در روایات آمده که از دست دادن فرصت موجب غصه می‌شود و مهم‌ترین مؤلفه برای آمادگی ورود به ماه مبارک رمضان شناخت و معرفت است.

وی افزود: تزکیه و تعلیم که انبیا از آدم تا خاتم انجام داده اند دوبالی است که پرواز بدون یکی از آنان امکان پذیر نیست و معلمان بایستی این دو هدف راسرلوحه خود قرار بدهند تا بتوانند انسانی تربیت کنند که برای آینده کشور مفید باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه با بیان اینکه در سپاه یک هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نام گذاری شده است تصریح کرد: به همین مناسبت از معلمان، مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تجلیل می‌شود و این در حقیقت برای ارج نهادن به مقام شامخ تعلیم و تربیت است.

وی گفت: اندیشه شهدا در تبعیت از فرمان رهبر انقلاب استقلال و هویت ایران را به دنبال داشت و این شهدا بودند که با ایثار خود هر گونه دشمنی را از کشور دفع کردند.

فیاضی با نظام تربیتی خواندن کل عالم افزود: اوج کمال و رهبری امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری در سایه تربیت مربیان و عالمان بزرگ است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) ضمن اشاره با شخصیت کم نظیر شهید مطهری (ره) ومقام معلم اظهار داشت: تزکیه و تعلیم که انبیا از آدم تا خاتم انجام داده اند دوبالی است که پرواز بدون یکی از آنان امکان پذیر نیست و معلمین بایستی این دو هدف را سرلوحه خود قرار بدهند تابتواننند انسانی تربیت کنند که برای آینده کشور مفید باشد.

سپاه خود را مسئول حراست از تفکرات شهید مطهری می داند

حجت الاسلام میثم فیاضی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: روز شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است. سپاه خود را مسئول حراست از تفرکات شهید مطهری می داند و اگر بخواهیم سپاه را انقلابی نگهداریم باید بر اساس تفکرات شهید مطهری ها از این مهم حراست کنیم.

وی افزود: سپاه بر مبنای اعتقاد شکل گرفته و تا روزی عزیز و شکست ناپذیر است که معتقد بماند و لازمه این مهم برای روحانیت اصیل با این نهاد انقلابی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) بیان کرد: جامعه امروزی ایران اگر بخواهد در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کند باید با اندیشه های شهید مطهری آشنا باشد که سپاه و بسیج در عرصه تولید فکری تلاش میکنند که اندیشه های این شهید والامقام را در جامعه ترویج دهند.

وی ادامه داد: امروز سپاه با کارنامه خود اعتقاد خود را ثابت کرده است و اگر به عرصه های فعالیت سپاه نظاره کنیم به روشنی دست خواهیم یافت؛ قدرت لایتناهی سپاه فقط معنوی و اعتقادی است.

حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد: ویژگی های انقلابی گری و انقلابی ماندن و نقش آن در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا ویژگی های انقلابی گری در جامعه نمود پیدا کند و نقش سازنده ای در پیشبرد اهداف انظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

در این مراسم از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی و سرگروه‌های صالحین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار