مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پارس آباد گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، بیش از ۳۰ عنوان برنامه در داخل سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۴۴۴۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
اجرای بیش از ۳۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پارس آباد/ امروز نیازمند تفکر و آثار شهید مطهری هستیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سید اسماعلی احمدی اظهار داشت: دوازدهم اردیبهشت ماه آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ویژه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متعددی برای برگزاری این هفته پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، بیش از ۳۰ عنوان برنامه در این هفته در داخل سپاه و پایگاه‌های مقاومت شهرستان پارس آباد اجرا می‌شود، گفت: شرکت در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی، دیدار با امام جمعه و فرهنگیان، برگزاری صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس، محافل انس با قرآن، مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری نمایشگاه کتاب، تجلیل از هادیان سیاسی و فرماندهان فرهنگی پایگاهها، مسابقه تیراندازی با اسلحه و دارت و عطرافشانی مزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد با اعلام اینکه هفته عقیدتی بهترین فرصت برای آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری است، افزود: محور اصلی برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی، آشنایی آحاد جامعه با اندیشه‌های این شهید بزرگوار است.

احمدی در ادامه با تبریک هفته معلم تصریح کرد: یکی از توفیقات بسیار بزرگ در عالم دنیا توفیق معلمی و تعلیم و تربیت است که خداوند این توفیق را نصیب بندگان خالص خود می‌کند و امروز معلمان با تکیه بر علم و اخلاص در جهت رشد و شکوفایی دانش آموزان تلاش می‌کنند.

وی همچنین بر ضرورت بهره مندی از فرصت‌ها برای معرفی جایگاه معلمی در جامعه تاکید کرد و گفت: معلمان تضمین آینده جامعه در برابر توطئه و ترفند‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی هستند و لذا باید به این قشر زحمتکش جامعه توجه ویژه‌ای شود تا دغدغه معیشتی و اقتصادی اولیه زندگی و خانواده خود را نداشته باشند.
ارسال نظرات