خبرهای داغ:
رییس جمعیت هلال احمر استان سمنان در دیدار با اتباع:

جمعیت هلال احمر حامی ایرانی و غیرایرانی است

رییس جمعیت هلال احمر استان سمنان در دیدار با اتباع گفت: جمعیت هلال احمر حامی ایرانی و غیرایرانی است چرا که همه هموطن هستیم
کد خبر: ۹۱۳۵۴۶۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، شکرالهی در دیدار و گفتگو با اتباع جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه اظهار کرد: شما در ساختمان جمعیت هلال احمر باید احساس امنیت کامل داشته باشید چراکه این جا متعلق به شماست و با ادارات دیگر فرق دارد؛ همه برای ما برابرند و هر انسانی قابل احترام است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: از شما اتباع می‌خواهم بیشتر به هلال احمر مراجعه داشته باشید. باید در زمینه‌های مختلف به شما آموزش داده شود. گروه‌های امدادی از اتباع باید تشکیل شود، آموزش‌های خاص داده شود تا در زمان وقوع اتفاقات به خودتان کمک کنند.
شکرالهی با اشاره به این موضوع که در بخش داوطلبان پیشنهاد شده که کمک‌های حمایتی اتباع برای اتباع باشد گفت: این پیشنهاد از قبل در ذهن جمعیت هلال احمر بوده که در اسرع وقت با لوگو وآرم هلال احمر راه اندازی شود. در بخش درمان ما خودمان می‌توانیم کمک کنیم که به صورت پیگیری‌ها و راهنمایی می‌باشد.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تصریح کرد: در بخش جوانان ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که باید حتما از طریق هلال احمر شکوفا شود. مجوز گرفتیم گروه سرود اتباع در مسابقات کشوری شرکت کنند و اطمینان داریم که مورد استقبال مسئولین قرار خواهد گرفت و انشالله که مقام کسب کنند. البته تفکر و حمایت اولیه با هلال احمر بوده که این گروه در زمان کوتاهی پیشرفت کرد وبین المللی شد.
وی بیان کرد: مشکل ازدواج ایرانی با اتباع انشالله با قوانین جدید ازدواج حل خواهد شد. برای مدارس چندین سال صحبت می‌شد که نباید مدارس اتباع جدا باشند دلیلی هم ندارد همه هم وطن هستیم که چند سال پیش مقام معظم رهبری دستور داد و این مسئله حل شد.
شکرالهی افزود: خودتان را دست کم نگیرید و جمعیت هلال احمر به همان نسبت که برای سرخه ای‌ها برنامه می‌گذارد و آن‌ها راحمایت می‌کند برای اتباع هم اینگونه عمل می‌کند، چون فلسفه جمعیت هلال احمر در کل کشور به همین خاطراست ما پشتیبان شما هستیم و کار‌های شما را پیگیری می‌کنیم. البته ۹۰ درصد کار پیگیری ودر خواست باشماست ما با آمادگی کامل در خدمت شما هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها