سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ بارزترین مصداق نفوذ در تعلیم و تربیت است، گفت: سند ۲۰۳۰ در واقع تربیت سرباز برای تمدن غرب است.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۱۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
سند ۲۰۳۰ در واقع نظام تربیت سرباز برای تمدن غرب است
به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از اردبیل، پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل  در جمع دانشجومعلمان بسیجی با بیان اینکه نفوذ در نظام تعلیم و تربیت جدی است به تشریح ابعاد سند ۲۰۳۰ پرداخت و گفت: خود این مسئله مصداق بارز نفوذ به حساب می‌اید.

وی دوره‌های تربیتی را بزرگترین دوره‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: این دوره ها، چون تخصصی است بهتر می‌تواند در امر آموزش و پرورش آینده سازان کشور مفید واقع شود.

پرزور در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین سبک زندگی ایرانی و اسلامی پرداخت و با بیان اینکه در جهان امروز دو نوع شیوه سبک زندگی و تمدن وجود دارد، گفت: سبک زندگی آمریکایی و تمدن غرب به دنبال از بین بردن انسانیت و استثمار مردم است. به همین دلیل مروجان این نوع سبک زندگی به دنیال سربازگیری برای تمدن غرب هستند در حالیه سبک زندگی ایرانی و اسلامی به دنبال تعالی انسان‌ها است و می‌خواهد آدمی با رساندن به نهایت کمال، سعادتمند کند.

وی تصریح کرد: در جامعه اسلامی خروجی تعلیم و تربیت باید منتهی به تربیت انسان‌ها فرهیخته، مومن، متعهد و انقلابی شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل به مثلث خانواده، مسجد و مدرسه اشاره کرد و گفت: فضای آموزشی ما در این مثلث باید بگونه‌ای برنامه ریزی شود که منجر به زمینه سازی تمدن نوین اسلامی شود.

وی از دانشجومعلمان خواست از فرصت دوره‌های آموزشی در کنار فراگیری دروس تخصصی نهایت استفاده را کرده و به تربیت خود بپردازند تا با تقویت مبانی اندیشه‌های اسلامی در خود بتوانند نقش خود را در آینده کشور به درستی ایفا کنند.

پرزور در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گام دوم انقلاب متعلق به همه جوانان کشور است چراکه رهبر معظم انقلاب به صراحت در این بیانیه ۴۰ بار از جوانان نام بردند و گفتند، امید من به جوانان است.

وی با بیان اینکه تکرار ۴۰ بار کلمه جوانان در بیانیه گام دوم خود به تنهایی نشان دهنده اهمیت کار شما است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب جوانان را سرمایه‌های کشور خطاب می‌کند بنابراین جوانان باید قدر این فرصت را دانسته و موقعیت خودشان را در جهان اسلام پیدا کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل از دانشجومعلمان بسیجی خواست با درک اهمیت موضوع روی کار‌های تربیتی متمرکز شوند تا بتوانند برای آینده انقلاب اسلامی کادرسازی کرده و سربازان شایسته‌ای برای امام زمان (عج) نربیت کنند.

وی به مشکلات پیش روی نظام تعلیم و تربیت نیز اشاره کرد و گفت: راهکار برون رفت و حل مشکلات کنونی و اینده در همین دوره‌های تربیتی است، آنچه روشن است این است که دوره‌های تربیتی دستان شما را برای حل مشکلات پیش رو و آینده بازتر می‌کند چراکه با فراگیری اندیشه‌های ناب اسلامی می‌توانید گام‌های محکم تری در نظام تعلیم و تربیت بردارید.

وی در پایان سخنان خود از دانشجومعلمان خواست سند ۲۰۳۰ را جدی گرفته و با اتخاذ تدابیری خاص اجازه دست اندازی و نفوذ به دشمنان در نظام تعلیم و تربیت را به آن‌ها ندهند.
ارسال نظرات