خبرهای داغ:
بسیج بررسی می کند:

آیا جنگ هالیوود علیه ایران به وقوع می پیوندد؟

شروط ترامپ برای مذاکره با ایران که به صراحت از آن یاد می کند دارای اهداف استعماری و در نهایت حمله تمام عیار نظامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۸۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

خبرگزاری بسیج قزوین: برجام سرآغاز جنگ سرد علیه ایران اسلامی بود که بدون شلیک یک گلوله در قالب مذاکره توانستند ایران را در بحث قدرت هسته ای مهار کنند و ۳۰میلیارد دلار تجهیزات و سرمایه انرژی اتمی را برای برداشتن تحریم از چرخه تولید علم و فناوری خارج کنند.

نصیحت های زیادی از طرف دلسوزان به تیم هسته ای و دولت شد که آمریکا قابل اعتماد نیست اما با دلواپس خواندن و کنایه های نیش دار آنان را تندرو بی سواد خطاب کردند.

با آمدن ترامپ خروج از برجام رقم خورد و تیم هسته ای یکسال چانه زنی مجدد با اروپا و ۴+۱را در دستور کار قرار داد تا به اینستکس رسیدند. شرکت مالی با ۷کارمند و ۲۰هزاردلار گردش مالی، دوباره وعده سرخرمن را بوق اصلاحات در شیپور خویش نواختند.

ناو ابراهام لینکلن هروقت به خلیج فارس آمده جنگی در منطقه رخ داده است. این بار با عبور از کانال سوئز و گذر از دریای احمر و عمان وارد خلیج فارس شد تا ایران را با سایه جنگ به میز مذاکره بکشاند.

شروط ترامپ برای مذاکره با ایران که به صراحت از آن یاد می کند دارای اهداف استعماری و در نهایت حمله تمام عیار نظامی خواهد بود.

ترامپ محدودیت های برجام را دائمی می خواهد و مذاکراتی را برای حقوق بشر،محدود کردن بردموشکها تا ۱۵۰کیلومتر،عقب نشینی از عراق،سوریه،یمن،لبنان،ونزئلا،نیجریه، بحرین را از ایران خواستار است.

خلع سلاح حزب الله و حماس و حشدالشعبی،جیش الوطنی سوریه و انصارالله یمن،زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان از اهداف اصلی ترامپ برای انحلال ارتش مقاومت و به رسمیت شناختن اسراییل و تایید معامله قرن است.

هدف بعدی ترامپ در میز مذاکرات تحمیل قرارداد fatf علیه ایران به منظور نظارت صفر تا صدی بر تراکنش های مالی ایران که بالای ۱۰هزاردلار تا بتوانند تمام عملکرد ایران و قدرت منطقه ای انقلاب را ساقط کند.

مرحله آخر همکاری اروپا برای معطل نگه داشتن ایران در قالب برجام است بدین شکل هم با تحریم های آمریکا همکاری می کنند و هم به عنوان عضو برجام در بیانیه ها اظهار تاسف می کنند.

اروپا ایران را در برجام گروگان نگه داشته تا آمریکا تحریم و فشار را برای آشوب داخلی ایران فراهم کند و در این جریان عوامل دوتابعیتی نقش اصلی را به عنوان سربازان پیاده نظام دشمن بازی می کنند.

اروپا ضرب الاجل از سوی ایران را قبول نخواهد کرد بلکه تدابیر و موضعگیریهای شدیدی برای ملزم کردن ایران انجام خواهد داد. بازگشت ایران به میز مذاکره چهار اتفاق را رقم میزند و در نهایت اصلاحات و حامیان دولت بر آن اصرار دارند، لذا تبعاتش را به رهبری و نظام نسبت خواهند داد.

در برجام نیز شروط رهبری را زیر پا گذاشتند و نشان سرداری گرفتند پس از اینکه با ناکارآمدی برجام مواجهه شدند سعی کردند نظام و رهبری را متهم کنند.

ایران در میز مذاکره با ترامپ محدودیت های برجام را ابدی خواهد کرد و علنا هسته ای وجود نخواهد داشت. حقوق بشر و اف ای تی اف را پذیرفته و محدودیت موشکی را نیز خواهند پذیرفت که اگر اتفاق بیفتد در سال ۱۴۰۰ حمله نظامی تمام عیار غربی،عربی،عبری علیه ایران راه اندازی می شود.

برای اینکه جنگ نشود میز مذاکره را ترک کنید زیرا ۶سال تعهدات خود را انجام دادیم اما اروپا و آمریکا فقط ابراز تاسف کردند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها