خبرهای داغ:
رییس اقامه نماز استان

رفع گرفتاری های مردم، همان قرآن عملی است

حجت الاسلام موسوی گفت: خواندن قرآن به تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری های مردم همان قرآن عملی است.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۱۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای اداری با محوریت معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و تکریم و معارفه فرماندار قزوین با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار و مدیران دستگاههای مختلف استان در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی گفت: خواندن قرآن به تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری های مردم همان قرآن عملی است.

حجت الاسلام سید قریش موسوی رییس اقامه نماز استان در این جلسه بیان کرد: بدبخت کسی است که از رحمت این ماه مبارک محروم شود. همه ما به میهمانی و ضیافت خداوند دعوت شده ایم. و باید از دقایق این ماه بهره ببریم.

وی گفت: در این ماه، به خودمان بپردازیم و اعمال خود را بررسی کنیم و از دعاهای این ماه غافل نشویم که نامهای مقدس خداوند را یاد کرده و از خداوند برای نجات از گناهان استمداد بجوییم.

رییس اقامه نماز استان اظهار داشت: شب لیله القدر، دارای عظمت است و مناسب است که با اعمال توصیه شده، این شب را درک کنیم. تا روزه امان کامل بوده و به درجه قبول

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: اسلام اسانامه ای بنام قرآن دارد و ما متعهد به اجرای آن هستیم. قرآن ما را به وحدت دعوت می کند و ندای مقام معظم رهبری نیز همین دعوت به وحدت است و ما امروز بیش از هر زمان دیگری هم در رفتار و هم در گفتار به وحدت نیاز داریم.

وی افزود: با تمسک به آیات قرآن، با وحدت و رفع نیازمندی های مردم، این وحدت را افزایش دهیم.

رییس اقامه نماز استان تصریح کرد: خواندن قرآن به تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری های مردم همان قرآن عملی است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: ما کارگزاران نظام هستیم و در قیامت همه ما پاسخگوی مسوولیت خود خواهیم بود. از نظام با عمل حمایت کرده و فقرزدایی نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها