خبرهای داغ:

در اجرای برنامه ها، رعایت ملاحظات و تمهیدات ایمنی مهم ترین بخش هر فعالیت

جانشین سپاه استان سمنان گفت: در اجرای برنامه ها، رعایت ملاحظات و تمهیدات ایمنی مهم ترین بخش هر فعالیت است.
کد خبر: ۹۱۳۹۵۳۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
در اجرای برنامه ها، رعایت ملاحظات و تمهیدات ایمنی مهم ترین بخش هر فعالیتبه گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ شوقانی جانشین به همراه جمعی از مسئولین ارشد سپاه استان سمنان با مسئول و کارکنان بسیج دانشجویی استان دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار که در محل بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد ، سرهنگ وفادار مسئول ایمنی و اقدامات تامینی ، سرهنگ صفا مسئول بازرسی و جمعی از مسئولین ارشد سپاه استان سمنان نیز سرهنگ شوقانی را همراهی نمودند.
در ابتدای این دیدار جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین قبولی طاعات و عبادات ، ابتدای این ماه فرخنده را رحمت ، میانه اش را مغفرت و پایانش را اجابت دعا دانسنتد.
وی همچنین با توجه به در پیش بودن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ، خواستار فعالیت بیش از پیش با روحیه جهادی و انقلابی شده و افزودند : ان شا الله با روحیه جهادی و انقلابی بتوانیم خرمشهر های پیش رو را فتح نموده و زمینه ساز حکومت جهانی آقا امام زمان (عج) باشیم.
جانشین سپاه استان در ادامه همچنین با توجه به فعالیت های انجام گرفته در حوزه فضای مجازی ، خواستار رعایت نمودن ملاحظات سازمانی شده و افزودند : در راستای فعالیت در فضای مجازی می بایست چارچوب ها و ملاحظات سازمانی مد نظر قرار گرفته شود.
وی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد : در عمل و اجرای به برنامه ها، تهیه و رعایت ملاحظات و تمهیدات ایمنی مهم ترین بخش فعالیت بوده و باید در ذیل برنامه ها نکات ایمنی و تامینی دیده شود.
سرهنگ شوقانی همچنین در ادامه فقدان اعتبارات را نافی مسئولیت مدیران ندانست و افزود : کمبود اعتبارات در راستای اجرای برنامه ها، از فرماندهان و مدیران سلب مسئولیت نمی نماید.
جانشین سپاه استان همچنین در پایان با توجه به جدابودن مجموعه ساختمان های بسیج دانشجویی از سپاه استان خواستار تقویت و به روز رسانی طرح ها و ملاحظات حفاظتی و ایمنی این مجموعه شد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها