سخن نگاشت//

«گزینه قطعی؛ مقاومت»

در سخن نگاشت پیش رو مروری داریم بر چکیده‌ای از بیانات حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) مبنی بر جنگ هراسی که این روز‌ها برسر زبان هاست و گزینه‌ی ملت ایران که قطعا مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۱۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد، باتوجه به بیانات گهربار حضرت آقا در دیدار با مسوولان نظام، طرح سخن نگاشت با موضوع «گزینه قطعی؛ مقاومت» منتشر شده است.

حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در بخشی از بیانات خود در مورخ ۲۴/۰۲/۱۳۹۸ و در دیدار با مسوولان نظام فرمودند: «گزینه‌ی قطعی ملّت ایران مقاومت در مقابل آمریکا است و در این رویارویی، در این مقاومت، او وادار خواهد شد به عقب‌نشینی؛ و بحث مقاومت هم بحث برخورد نظامی نیست؛ این که حالا بعضی هم مسئله‌ی جنگ را در روزنامه و در فضای مجازی و مانند این‌ها مطرح میکنند حرف بیخودی است. جنگی بنا نیست انجام بگیرد و به توفیق الهی انجام هم نخواهد گرفت. نه ما دنبال جنگیم، آن‌ها هم به صرفه‌شان نیست که دنبال جنگ باشند و میدانند که به صرفه‌شان نیست. ما هم که خب اهل ابتدا به کارِ نظامی نیستیم ــ هیچ وقت نبودیم، الان هم نیستیم ــ این برخورد، برخورد اراده‌ها است؛ این رویارویی، رویارویی اراده‌ها است؛ و اراده‌ی ما از آن‌ها قوی‌تر است.»
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها