فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: اگر امروز کشور و نظام ما در اوج قدرت و مستکبرین دنیا که آمریکا سرکرده آنان است در اوج ذلت و خواری قرار دارند به خاطر ایستادگی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۶۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و به رسم جاری ساختن صله رحم در این ماه مبارک از پیشکسوت هشت سال جنگ و جهاد سرهنگ محمد رنجبر توسط فرماندهی سپاه ناحیه میناب و جمعی از کارکنان سپاه و بازنشستگان سرکشی شد.

سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر نبودند دلیر مردان شجاع و راست قامتانی که مانند کوه جلوی استکبار ایستادگی کردند معلوم نبود امروز وضعیت ما چگونه رقم خورده بود.

فرمانده سپاه ناحیه میناب اظهار داشت: اگر امروز کشور و نظام ما در اوج قدرت و مستکبرین دنیا که آمریکا سرکرده آنان است در اوج ذلت و خواری قرار دارند به خاطر ایستادگی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است.

احمدی نیا افزود: امروز وظیفه ماست که یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را گرامی بداریم.

در پایان مراسم از نمایشگاه دفاع مقدس که در منزل سرهنگ رنجبری جهت بازدید عموم دایر شده بود بازدید شد و مراسم با ضیافت افطاری به پایان رسید.

 

ارسال نظرات