خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

عملیات آزادسازی خرمشهر باعث تغییر استراتژی جنگ شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر با پیروزی‌های بزرگی که به همراه داشت باعث تغییر استراتژی جنگ شد و پایه‌گذار موفقیت‌های بعدی بود.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۸۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

عملیات آزادسازی خرمشهر باعث تغییر استراتژی جنگ شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مهدی ظفری در مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند که در محل سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه ما در بحث شکل‌گیری مقاومت ملی در جامعه کار نکرده‌ایم و این به عنوان یک وظیفه مهم بر عهده همه ما خصوصا همه کسانی است که هشت سال دفاع مقدس را به خوبی درک کره‌اند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی ما درگیر یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و درست است که اکنون ما با دشمن در جنگ اقتصادی هستیم ولی نباید جنگ اخلاق دینی را فراموش کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: اگر مراقب نبرد اخلاق دینی با دشمنان نباشیم قطعا در جنگ اقتصادی با دشمن نیز شکست خواهیم خورد.

وی عنوان کرد: با وجود دشمنی‌ بیگانگان با انقلاب، ما خودمان حق نداریم چنگ روی صورت یکدیگر بیندازیم زیرا دشمن از این طریق علیه خودمان استفاده می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: امروز روز همدلی است و باید همه نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون، مدیران، مسئولین و مردم  باهم  متحد باشند و یکدیگر را تنها نگذارند.

ظفری گفت: امروز و با شرایط کنونی ما نباید دعوای داخلی راه بیندازیم. تامین امنیت روانی در جامعه خصوصا برای نسل جوان و نوجوان بر عهده تک تک افراد جامعه است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید مردم را سپه‌سالاران این انقلاب بدانند و باید تلاش کنیم که در این شرایط سخت عامل تفرقه نباشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تاکید کرد: حزب یا گروه در وصیت‌نامه هیچ شهیدی نیامده ‌و همه ما باید مانند شهدا از مقام معظم رهبری تبعیت محض داشته باشیم تا بتوانیم از این مقطع و شرایط سخت عبور کنیم.

ظفری با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر، اظهار داشت: عملیات آزادسازی خرمشهر با پیروزی‌های بزرگی که به همراه داشت باعث تغییر استراتژی جنگ شد و پایه‌گذار موفقیت‌های بعدی بود.

وی تصریح کرد: همانطور که امام راحل فرمودند فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها بود و این عملیات باعث تغییر استراتژی جنگ شد و پیروزی‌های بعدی را به‌دنبال داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به شرایط پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی سبب تغییر در عناصر قدرت در عرصه‌های جهانی شد به همین دلیل دشمنان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و هستند.

ظفری عنوان کرد: دشمنان با همه طراحی‌ها و با پشتیبانی از صدام می‌خواستند انقلاب اسلامی را از بین ببرند که با رشادت رزمندگان اسلام و با یاری خدا ناکام شدند.

وی اظهار داشت: عملیات آزادسازی خرمشهر خسارات بسیار زیاد روحی برای صدام و پشتیبان‌های آن‌ها داشت و تا قبل از این عملیات دشمن همواره در حال تهاجم بود و استراتژی ما دفاعی بود ولی بعد از این عملیات استراتژی‌ها تغییر کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تاکید کرد: تحلیل‌گران جنگ معتقدند که عملیات بیت‌المقدس باعث شد که دشمن در اراده خودش تردید کند و بعد از این عملیات استراتژی ما حالت تهاجمی پیدا کرد و بعد از آن عملیات کربلای پنج باعث تحمیل قطعنامه 598 بر دشمن شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات