خبرهای داغ:
فرمانده تیپ۸۲صاحب الامر(عج):

اتاق جنگ اقتصادی فعال شده است/ باید همان کاری که برای آزادسازی خرمشهر انجام دادیم امروز نیز انجام دهیم

سردار آذربایجانی گفت: توکل بر خدا، اطاعت پذیری، وحدت بین نیروهای مسلح و وحدت بین مسئولین از ویژگی های عملیات بیت المقدس بود .
کد خبر: ۹۱۴۲۱۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ، به مناسبت سالروز فتح خرمشهر مراسمی در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) برگزار شد .

در این مراسم سردار آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ قزوین به تشریح عملیات بیت المقدس پرداخت و بیان داشت : چند ویژگی و رمز پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر، توکل بر خدا ، اطاعت پذیری ، وحدت بین نیروهای مسلح و وحدت بین مسئولین بود .

وی گفت : با شروع جنگ توسط صدام علیه کشور ما بعضی از قسمت‌های از خاک ایران از جمله خرمشهر به دست ارتش عراق افتاد ، ولی مسئولین وقت که آن زمان بنی صدر فرمانده کل قوا بود به دنبال مذاکره بودند واجازه عملیات به نیروهای مردمی نمی داد ، با عزل بنی صدر با وحدت نیروهای مسلح و اعتماد به مردم عملیات های پیروزمندانه شروع شد و با عملیات بیت المقدس خرمشهر آزاد شد .

این کارشناس نظامی افزود : رهبری فرمود ، خرمشهر ها در راه است ، یعنی اگر درشرایط آن زمان باشیم با توکل بر خدا و وحدت مسئولین و حضور مردم مشکلات حل می شود و امروز هم اتاق جنگ اقتصادی فعال شده است و ما باید همان کاری که برای آزادسازی خرمشهر انجام دادیم امروز نیز انجام دهیم .

سردار آذربایجانی تصریح کرد : امروز عده ای در کشور به دنبال نا امید کردن مردم هستند و هنوز هم دم از مذاکره با غرب می زنند در حالی که آنان به تعهدات خودشان پایبند نیستند .

فرمانده تیپ ۸۲ قزوین با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه ایران گفت : امروز آمریکا نمی تواند به ایران حمله کند چون نیروهای مسلح ایران در آمادگی بسر می برند و آمریکا تا جایی که بداند پیروز نمی شود وارد جنگ نمی شود و دشمنان ما این را می دانند .

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها