فرماندارشهرستان چناران:

اقدامات پیشگیرانه خسارت سیل در چناران را به حداقل رساند

فرماندارشهرستان چناران گفت: در پی بارش‌های سیل آسای امسال، با شناسایی ۱۲ منطقه سیل خیز این شهرستان و اعمال مدیریت منطقه‌ای و با بهره گیری از نیرو‌های بومی، سیل در چناران پیشگیری شد و خسارت ناشی از آن به حداقل رسید.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۳۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ولی قلیچی ضمن اعلام این خبر افزود: در مدیریت منطقه ای، یکی از مسئولان بومی که دهیار یا یکی از اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای منطقه هستند به عنوان نماینده فرمانداری با در اختیار داشتن تجهیزات لازم اقدامات پیشگیرانه و مقابله با سیل را به فوریت انجام می‌دهند.
 
وی اضافه کرد: با اعمال مدیریت منطقه‌ای در مناطق سیل خیز شهرستان چناران، خسارت ناشی از سیل در این منطقه به حداقل رسیده است به نحوی که امسال چناران کمترین میزان خسارت ناشی از سیل را در بین شهرستان‌های خراسان رضوی داشته است.
 
فرماندار چناران گفت: میزان خسارت ناشی از سیل و بارندگی‌های بهار امسال در این شهرستان ۱۷.۵ میلیارد ریال بود که عمده آن مربوط به حوزه زیرساخت به ویژه تاسیسات آبرسانی و حوزه کشاورزی است.
 
قلیچی افزود: در نتیجه وارد آمدن خسارت به تاسیسات آبرسانی در روستا‌های چناران، همین اینک به دو روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود.
 
وی با اشاره به بارش‌های خوب امسال و تاثیر آن بر رفع مشکل کم آبی در چناران گفت: پارسال ۲۰ روستای چناران با تانکر آبرسانی می‌شدند که امید است امسال مشکل کم آبی این روستا‌ها برطرف شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها