خبرهای داغ:
دستیار فرمانده کل ارتش؛

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از هیچ دشمنی واهمه ندارند

دستیار فرمانده کل ارتش با بیان اینکه قدرت ایران در منطقه تاثیرگذار است، گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از هیچ دشمنی واهمه ندارند
کد خبر: ۹۱۴۲۴۶۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی به مناسبت سوم خرداد در جمع روزه داران مهدیشهر اظهار کرد:شهدا زنده و ناظر به رفتار واعمال همه ما انسان‌ها هستند و وظیفه ماست که اجازه ندهیم خون پاک آن‌ها پایمال نشود.
وی در ادامه گفت: در مجموع برای هر کرسی مدیریتی در این کشور ۸۰ شهید اهدا نمودیم ودر این مقطع مهم از تاریخ انقلاب تدبیر وپیگیری امور مردم بسیار مهم می‌باشد.
سرتیپ اسماعیلی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه زبانزد است، ما با وجود سامانه‌ای پدافند به نقطه‌ای رسیده ایم که تحت وزیر کانادا بیان می‌کند آسمان ایران امن‌ترین آسمان است. هم در هوا، هم در دریا وهم در خاک به رتبه‌ای رسیده ایم که هیچ پرنده‌ای جرات حضور را ندارد؛ وهمه این توانمندی‌ها به برکت خون‌های شهدا وجوانان ارزشمند این کشور می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: در ۴۰ سال تاریخ انقلاب اسلامی آمریکا همواره دشمن این مردم بوده است، چون که ویژگی او چپاول و تصرف است او در هر کشور حضور پیدا کرد منابع خودش را ترجیح داد؛ دولت‌ها را کنار زد و دنبال منافع خودش بود. این دشمن از اول انقلاب با تحریم، تهدید، ترور و... خباثت خودش را نسبت به مردم ایران نشان داده است؛ بنابراین با چنین دشمنی هرگز نمی‌شود مذاکره کرد.
مشاور و دستیار فرماندهی کل ارتش افزود: نیروی مسلح ایران اهل عمل است، پس از هیچ دشمنی واهمه‌ای ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها