خبرهای داغ:
رضا محمدی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان
حجت الاسلام عرب گفت دشمنان اسلام سعی بسیاری در پاک نمودن مسأله فلسطین از حافظه تاریخی مسلمانان و همه را غیر از خودشان و پایین تر و خدمتگزار خودشان می دانند.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۱۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)مسئول نمایندگی در ناحیه امام صادق (ع) عنوان کرد  روز قدس به ابتکار حضرت امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به جهت جلوگیری از تسلط بر کشورهای اسلامی و برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی نامگذاری شد که این مطلب را به مسلمانان گوشزد کند که فلسطین پاره تن اسلام است و مقدسات اسلامی را در آن قرار دارد و باید از آن حافظت کرد . 

وی افزود آنها با تفکر اینکه افضل بشر هستند دست به این اقدامات زده و می زنند و همه را غیر از خودشان کمتر و پایین تر و خدمت گزار خودشان می دانند و دشمنان سعی بسیاری در فراموشی این غصب انجام دادند که مسأله فلسطین از حافظه تاریخی مسلمانان پاک کنند تا بتوانند این موجود نامشروع را در منطقه تثبیت کنند و با همین ابتکار امام (ره) روح تازه ای در بین مسلمین و مردم مظلوم فلسطین دمید تا در برابر این ظلم آشکار بایستند.

حجت الاسلام عرب گفت خداوند در قرآن می فرماید که شدیدترین دشمنان مسلمانان یهودیان هستند که از صدر اسلام تاکنون بیشترین خباثتها را برعلیه مسلمانان ،پیامبر و اهل بیت (علیهم السلام) تاکنون انجام داده اند.

مسئول نمایندگی گفت امروز شاهد این هستیم که قیام انتفاضه در چندین مرحله به اجرا در آمده و سیاسیت های اشغالی رژیم غاصب اسرائیل را با مشکل مواجه نموده است .

وی گفت در مواجهه های گوناگون نظامی با اسرائیل این رژیم پوشالی را به شکست کشانده است که نمونه آخر آن همین جنگ 2 روزه بود که اسرائیل شروع کننده بود ولی نتوانست بیش از 2 روز مقابل حمله های موشکی نیروهای مقاومت فلسطینی استقامت کند و تن به آتش بس داد .

وی در ادامه افزود این روز این پیام را به مردم مظلوم فلسطین داد که تنها گزینه آنان فقط مقاومت است ولاغیر ، به امید روز آزادی اولین قبله مسلمین جهان ان شاءالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار