خبرهای داغ:

فعالیت دارالقرآن امام علی (ع) در شرق استان سمنان ویژه خواهران

مسئول دارالقرآن کریم امام علی (ع) شاهرود گفت: این موسسه ویژه خواهران در شرق استان بصورت رایگان فعالیت دارد و علاوه بر اهدا گواهینامه به برگزدیگان نیز هدایای نقدی در پایان دوره اهدا می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۶۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
فعالیت دارالقرآن امام علی (ع) در شرق استان سمنان ویژه خواهراندکتر محمد تجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم به میزبانی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود اظهار کرد: نزدیک سه سال است مرکز دارالقرآن امام علی (ع) در شهرستان‌های شاهرود و میامی راه اندازی شده است و ویژه خواهران اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی رایگان داریم.
وی افزود: کلاس‌ها در قالب روخوانی و روانخوانی و تجدید و حفظ قرآن برپا می‌شود و هم اکنون ۲۰۰ نفر از خواهران مشغول به آموزش هستند که در پایان ضمن ارائه گواهینامه به شرکت کنندگان به برگزیدگان هدایای نقدی اهدا می‌شود.
مدیر دارالقرآن امام علی ابن ابیطالب (ع) شرق استان سمنان با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک برنامه‌های ویژه در سطح شهرستان در حال انجام داریم که برگزاری محفل انس با قرآن و اجرای برنامه‌های متنوع از آن جمله است.
وی با اشاره به اینکه تلاش ما در راستای حضور قرآن در همه عرصه هاست افزود: تلاش داریم در موضوعات قرآن و ورزش، قرآن و ادب و قرآن و اخلاق در سطح شهر برنامه‌هایی اجرا کنیم و در شرق استان برنامه‌های ویژه متنوع در جهت ترویج قرآن و جذب نوجوانان در اجرا داریم.
تجری با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی از سوی این موسسه در طول سال بیان کرد: هر ساله مسابقات شفاهی با حضور گسترده علاقمندان با اهدا جوایزه ارزنده برگزار می‌شود و امسال مسابقات کتبی قرآن کریم را نیز برگزار خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها