امام جمعه اهل سنت هشجین: روز قدس باطل السحر ائتلاف‌های دشمن علیه اسلام و مسلمین بخصوص مسلمان مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۷۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
روز قدس باطل السحر ائتلاف‌های دشمن علیه اسلام و مسلمین است/معامله قرن دستاوردی جز روسیاهی برای حامیان این طرح ندارد
حجت الاسلام شیخ حکمت الله رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از اردبیل اظهار داشت: روز قدس باطل السحر ائتلاف‌های دشمن علیه اسلام و مسلمین بخصوص مسلمان مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه ۷۰ سال است که اسرائیل با توطئه‌های مختلف می‌خواهد فلسطین فراموش شود؛ افزود: قدس قبله اول مسلمین جهان و پایتخت فلسطین است نه صهیونیست و همه ما موظف هستیم تا مقابل ظلم و جنایتی که بر علیه ملت مظلوم فلسطین می‌شود بایستیم چرا که ظلم به فلسطین ظلم به اسلام است.
 
وی با اشاره به طرح موسوم به معامله قرن افزود: طرح معامله قرن برای آمریکای جنایتکار که حامی اصلی  این طرح ذلت بار است دستاوردی جز روسیاهی و خاری نخواهد داشت.
وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که می‌فرمایند روز قدس روز حیاط اسلام است؛ گفت: قدس سمبل وحدت بین مسلمان جهان است و شرکت در راهپیمایی روز قدس به نوعی سیلی به دشمنان انقلاب و استکبار جهانی است.

امام جمعه اهل سنت هشجین بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) همواره بر وحدت و یکدلی مسلمانان تاکید داشته و آن‌ها را به این مهم فرا می‌خواندند و باید تلاش کنیم تا براساس اهمیت این امر وحدت و همدلی بین خود را تقویت کنیم.

رمضانی وحدت را عامل اصلی حیات اسلام دانست و بیان کرد: حرکت در مسیر اسلام معنویت جامعه را تحکیم می‌کند و باید با وحدت و یکدلی هر چه تمام در بین مسلمانان اهل سنت و شیعه در این مسیر حرکت کنیم.

وی وحدت را تنها سلاح مبارزه با دشمنان اسلام برشمرد و گفت: دشمنان با توطئه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و در این مسیر اتحاد و همدلی مسلمانان می‌تواند خنثی‌کننده تمامی این توطئه‌ها باشد.

شیخ حکمت الله رمضانی گفت: الحمدالله وحدت بین جامعه اهل تسنن واهل تشیع برپاست و همه ساله با حضور در راهپیمایی روز قدس و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل خواستار حقوق ملت‌های مسلمان جهان هستند و امسال روز قدس در حالی برگزار می‌شود که ملت همیشه در صحنه ایران نشان خواهند داد که پایان عمر صهیونیست نزدیک است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به زودی نماز جماعت در قدس اقامه خواهیم کرد.
ارسال نظرات