خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین باید پاسدار خون شهیدان باشند

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید مسئولین پاسدار خون شهیدان باشند.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۹۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴

مسئولین باید پاسدار خون شهیدان باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسینعلی حاجی دلیگانی در دومین یادواره شهید «علی جواد زارع» و شهدای حادثه تروریستی مجلس در اسدآباد اظهار داشت: شهید «زارع» عاشق خدمت به مردم بود و در سخت‌ترین شرایط کار مردم را انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه امروز باید مسئولین پاسدار خون شهیدان باشند، عنوان کرد: متاسفانه مدیریت کشور با منابع ایران اسلامی متناسب نیست و در شرایطی که کشور یک درصد جمعیت جهان را داراست اما دارای هفت درصد منابع جهان است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نعمت آب‌های زیرزمینی ایران نیاز به مدیریتی صحیح دارد تا آب کشور برای۱۵۰سال آینده تأمین شود.

وی ادامه داد: در سال قبل ۱۴میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات کالاهای اساسی اختصاص پیدا کرد اما مشخص نشد این پول به کجا رفت؟

حاجی دلیگانی ضمن انتقاد از وزرای اقتصاد و رفاه گفت: در مجلس از این دو عزیز دعوت کردیم برای پاسخگویی حضور یابند اما در کمال تعجب این افراد در خانه ملت حاضر نشدند و ما نیز مراتب اعتراض خود را به دکترلاریجانی اعلام کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دولت در جای خود محترم و دارای تریبون است اما این به آن معنی نیست که مجلس در مقابل اقدامات اشتباه دولت موضع‌گیری نکند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: چطور در کشوری که دومین صادرکننده خرما است شاهد گرانی این محصول در بازار هستیم و آیا این اتفاق بجز به دلیل سوءمدیریت است؟

انتهای پیام/

ارسال نظرات