به همت حوزه مقاومت خواهران بخش آبی بیگلوشهرستان نمین همزمان با روز جهانی قدس طی مراسمی از نوگلان قرآنی و چهره‌های برتر قرآنی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۴۴۱۳۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
نوگلان قرآنی بخش آبی بیگلو تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم تجلیل و نکوداشت نوگلان قرآنی که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) آبی بیگلو و پایگاه مقاومت بسیج کوثر در محل حسینیه کوثر این شهر برگزار گردید نوگلان قرآنی و قاریان قرآن با تلاوت آیات روحبخش کلام الله مجید، محفل و مجلس قرآنی را عطر آگین نموده و با برنامه‌های متنوع قرآنی روح و صفای باطن حاضران را جلایی دوباره بخشیدند.

حسن زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) آبی بیگلو گفت: این مراسم معنوی همه روزه قبل از ظهر با حضور صد‌ها نفر از خواهران بسیجی و آحاد مردم شهر آبی بیگلو با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن کریم و برگزاری محفل انس با قرآن بیان کرد: روزانه یک جزء از قرآن کریم تلاوت می‌گردد و برنامه ترجمه و مفاهیم و بیان مسایل شرعی و ... از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) آبی بیگلو افزود: تربیت قاریان و حافظان قرآنی و همچنین پرداختن به امورات عام الممنفعه و باقیات صالحات از دیگر اقداماتی است که در این حسینیه انجام میگیرد.

در پایان برنامه از این عزیزان قرآنی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
نوگلان قرآنی بخش آبی بیگلو تجلیل شدند
نوگلان قرآنی بخش آبی بیگلو تجلیل شدند
نوگلان قرآنی بخش آبی بیگلو تجلیل شدند
ارسال نظرات