خبرهای داغ:

اعزام ۳۲۰۰ نفر از استان سمنان به مرقد امام راحل

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم ال محمد(عج) از اعزام ۳۲۰۰ نفری مردم استان سمنان به مرقد امام راحل خبر داد
کد خبر: ۹۱۴۴۳۷۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان نشست خبری ویژه تشریح برنامه های سالروز ارتحال امام(ره) در ساختمان اقشار بسیج سمنان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
در این نشست،سرهنگ علی خالقیان بیان کرد: امسال بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر از استان سمنان به استعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس به مرقد امام راحل اعزام می شوند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم ال محمد(عج) افزود: تاکنون بیش از یک هزار نفر از شهرستان سمنان،۶۰۰ نفر از مهدیشهر،۳۰۰نفر از سرخه و ۳۰۰ نفر از ارادان برای شرکت در مراسم ارتحال امام ثبت نام کرده اند.
وی با اشاره بر بیانیه گام دوم انقلاب،ادامه داد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به جوانان داشتند، امسال سعی کردیم نوجوانان و جوانان بیشتری را به این مراسم اعزام کنیم تا با فرهنگ و گفتمان امام(ره) آشنا شوند.
وی با بیان اینکه امنیت مردم برای ما بسیار مهم است گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته نظارت و کنترل دقیقی روی مواد غذایی و اب آشامیدنی صورت گرفته است چرا که معتقدیم کار دشمن،دشمنی است و باید همه جوانب احتیاط مد نظر قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: زائرین در حین سفر می توانند از بسته های محتوایی فرهنگی که با همت اداره ارشاد و سپاه قائم ال محمد(عج) تهیه شده است، استفاده کنند.
وی با اشاره بر برنامه های ویژه سالروز ارتحال امام در سطح استان افزود: جشنواره هنری،ادبی و علمی رسول آفتاب در بخش های مقاله نویسی،شعر،فیلم،مستند و تولید محتوا در فضای مجازی در سراسر استان برگزار می شود.
وی از دیگر برنامه ها به مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب،پخش تلویزیونی سخن با امام روح الله،نشست با کارشناسان،شب شعر و خاطره،اجتماع رهروان روح الله در مساجد،وصیت نامه خوانی امام و نشست های روشنگری اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها