خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:

راهپیمایی روز قدس نشان داد مقاومت قرن و اسلام ناب پیروز است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: راهپیمایی روز قدس نشان داد که مقاومت قرن و اسلام ناب بر معامله قرن و اسلام اسرائیلی پیروز است.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۲۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

راهپیمایی روز قدس نشان داد مقاومت قرن و اسلام ناب پیروز استحجت الاسلام قاسم دهنوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس نشان داد که مقاومت قرن و اسلام ناب بر معامله قرن و اسلام اسرائیلی پیروز است.

وی با بیان اینکه امسال ماه مبارک رمضان را با چند اتفاق مهم به پایان می‌رسانیم، افزود: یکی راهپیمایی روز قدس است که نشان داد اسلامی که برای مسلمین عزت به همراه خواهد داشت همین اسلام ناب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به حضور پر رنگ و حماسی مردم ولایی ایران اسلامی و بسیاری از کشورهای دنیا در راهپیمایی روز قدس گفت: این حضور کم نظیر نشان داد که نیمه عمر غده سرطانی رژیم صهیونیستی رو به اتمام است و آینده از آن حزب اللهی‌ها است.

وی با اشاره به اظهارات پرمعنا و پرمغز و محتوای فرمانده حشدالشعبی عراق گفت: ایشان زبان انقلابیگری را زبان فارسی عنوان کرد و گفت کلام و زبان دین و قرآن عربی است و زبان انقلاب و انقلابیگری فارسی.

دهنوی ادامه داد: اتفاق دوم رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که تمام این برکات از حرکت خالصانه و برای خدای این پیر جماران است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این ماه مبارک برای ما موجب برکت در زندگی و نزدیک شدن به شهداء و امام شهداء شده باشد و این ماه موجب سرزندگی و شادابی و عمل به شعار سال شود که اگر بر این شعار جامه عمل پوشانده شود بسیاری از مشکلات ایران اسلامی و دنیای اسلام حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات