خبرهای داغ:
دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین

بزرگ‌ترین فعالیت فرهنگی، مردمی و معنوی کشور بزودی برگزار می شود

جباری گفت:. در آستانه بزرگ‌ترین فعالیت فرهنگی، مردمی و معنوی کشور هستیم که با نام امام رضا(علیه‌السلام) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۶۲۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

 

 

میلاد جباری در نشست خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: زیر سایه خورشید هم فضای دلدادگی است و هم موجب افزایش امنیت کشور می‌شود زیرا افراد مختلف زیر یک پرچم جمع می‌شوند، اگرچه بزرگ‌ترین عرصه خدمتی در کاروان‌های زیر سایه خورشید ایجاد حس زیارت است اما هرساله اتفاقات مثبتی از جمله آزادسازی زندانیان، تأمین جهیزیه، اطعام ساکنان مناطق محروم و غیره نیز اتفاق می‌افتد.

وی گفت: زیر سایه خورشید وارد دوازدهمین سال فعالیت خود شده است و با اجرای این طرح، صحن و سرای امام رضا(علیه‌السلام) در گستره جهان پخش می‌شود و این برنامه صرفا تبلیغی نیست بلکه حرکتی معنوی و زیارت از راه دور است.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اظهار کرد: بعضی از مردم در ایام دهه کرامت نمی‌توانند در صحن و سرای رضوی حضرت حاضر شوند، اجرای این طرح باعث می‌شود حس زیارت امام به آنان دست دهد، وجود این حس در میان مردم که عده‌ای از سمت امام رضا(علیه‌السلام) آمدند و فضای زیارتی که فراهم می‌شود، در واقع حرکتی نمادین است که در خاطر مردم باقی می‌ماند.

جباری عنوان کرد:. دوازدهمین سال جشن های مردمی و بین المللی از مورخه 13 الی 23 تیرماه که هدف کاروان‌های زیر سایه‌ی خورشید تنها یک جشن و مراسم عمومی نیست و برنامه بازدید از بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و مراکز دانش‌بنیان و همچنین با توجه به شعار سال و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، پرچم بارگاه منور امام رضا(علیه‌السلام) به مراکز صنعتی سنگین و سبک و فروشگاه‌های تولیدی و توزیعی می‌رود.

وی با اشاره به گزارش مختصری از دهه کرامت سال 1397 افزود: جشن بزرگ 4 هزار نفری دختران نورا با عنوان" مثل معصومه س" همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) که در تیرماه سال گذشته در سالن شهید بابایی برگزار گردید، جشن بزرگ ولادت امام رضا علیه السلام که در مردادماه سال گذشته در پارک الغدیر در شب ولادت همراه با پخش زنده برگزار شد.

جباری اضافه کرد: همچنین جشن نوجوانان شباب الشمس ویژه پسران در مردادماه سال گذشته در مسجد الغدیر با حضور خادمین بارگاه منور رضوی برگزار شد، همچنین برگزاری بیش از 330 عنوان برنامه فرهنگی در سطح استان قزوین با حضور خادمین بارگاه منور رضوی در دهه کرامت، توزیع بیش از 50 هزار بسته فرهنگی و متبرک رضوی، توزیع بیش از 2 هزار اطعام رضوی در سطح استان قزوین، همکاری با 50 دستگاه و نهاد (دفتر امام جمعه و ائمه جمعه شهرستانها،استانداری،شهرداری ها،نیروی های مسلح از دیگر فعالیت های ما می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها