سید ساجد یعقوبی
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: موجودی گندم انبار شده توسط اشخاص حقیقی در استان باید اعلام شود و در صورت عدم اعلام موجودی این موضوع تخلف محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۱۳۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
موجودی گندم انبار شده در استان باید اعلام شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه شورای آرد و نان استان اردبیل افزود: خروج گندم از استان بدون مجوز شرکت غله ممنوع بوده و در صورتی هم که خارج از شبکه خرید دولتی، گندم در انبار‌ها نگهداری شود، باید اعلام شود.

وی گفت: در صورت خروج گندم از استان نیز باید مجوز‌های لازم از اداره کل حمل و نقل، پلیس راه و شرکت غله کسب شود و در غیر این صورت برخورد‌های قانونی با متخلفان انجام می‌گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: تمامی کارخانجات آردسازی هم که اقدام به خرید و انبار کردن گندم کرده اند، باید موجودی انبار‌های خود را اعلام کنند.

وی گفت: در صورتی که گندم انبار شده اعلام موجودی نشود، تخلف شامل تعزیرات می‌شود.

عزیزی در ادامه این جلسه با تاکید بر انجام برآورد‌های کارشناسی از میزان کشت و برداشت گندم از مزارع استان توسط جهاد کشاورزی اظهار داشت: در برخی شهرستان‌های شمالی استان میزان محصول گندم کاهش یافته که باید علل آن بررسی شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: براساس آمار‌های سازمان جهاد کشاورزی استان در سال زراعی جاری ۶۶ هزار هکتار کشت دیم و ۲۸۵ هزار هکتار کشت آبی گندم در استان انجام گرفته است.

عزیزی در ادامه با تاکید بر نظارت دقیق بر توزیع آرد سهمیه بین نانوایان خواستار ورود جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به این موضوع شد.

وی گفت: باید سهمیه آرد نانوایان بر اساس مجوز و پروانه فعالیت توزیع شده و با نظارت بر میزان استفاده از سو استفاده‌ها جلوگیری شود.
ارسال نظرات