خبرهای داغ:

رییس جدید حوزه قضایی بخش الموت غربی منصوب شد

در مراسمی که با حضور مسئولان قضایی استان، امام جمعه الموت، مدیران و مردم شریف بخش الموت غربی برگزار شد، محمد سلمانی به سمت رییس حوزه قضایی بخش الموت غربی منصوب گردید.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۷۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد سلمانی در این مراسم گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق و موهبتی الهی است و امیدواریم همه ما مسئولان در پست های مدیریتی بتوانیم از این توفیق به خوبی بهرمند شویم و با تمام توان در جهت خدمتگزاری به مردم شریف گام برداریم و گره گشای مشکلات آنان باشیم.

رییس جدید حوزه قضایی بخش الموت غربی افزود: قانون مرزهای اعتباری یک کشور است و دستگاه قضایی پاسبان همین مرزها است و اگر در اجرای قانون خدشه ای وارد شود بدون شک مرزهای اعتباری آن کشور شکسته می شود از این رو اجرا و عمل به قانون باید اولویت همه باشد.

سلمانی در ادامه خاطر نشان کرد: آمارها نشان دهنده این است که بخش الموت پرچمدار صلح و سازش در پرونده های قضایی است و این نشان از روحیه بالای مردم شریف این بخش در بحث گذشت و سازش دارد و به همین خاطر امیدواریم و تلاشمان بر این خواهد بود تا بسیاری از پرونده های قضایی این حوزه را با مصالحه طرفین مختومه کنیم.

این مقام قضایی در پایان تاکید کرد: اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه، کاهش اطاله دادرسی، تقویت روحیه صلح و سازش، تسریع در رسیدگی ها، برخورد قاطع با متخلفان، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف و معتمدین از اهداف و اولویت های کاری بنده در دادگاه عمومی بخش الموت غربی خواهد بود.

رییس سابق حوزه قضایی بخش الموت غربی نیز در این مراسم گفت: قبول مسئولیت در دستگاه قضایی بسیار حساس و خطیر است و به همین خاطر مسئولیت بیشتری نسبت به سایر نهاد ها دارد زیرا ما در تمامی تصمیمات مدیریتی و حکمی خود باید مصالح فرد و جامعه و همچنین دنیا و آخرت خود را در نظر بگیریم.

اسمعیل امینی در پایان تصریح کرد: دستگاه قضایی هیچ تعلقی به شخص و گروهی ندارد بلکه تمام تصمیمات این قوه فرا فردی و فرا گروهی و در کمال استقلال و بی طرفی و بر مبنای قانون و اجرای عدالت است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها