خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه محمد رسول الله (ص) سمنان:

آغاز ثبت نام کلاس‌های تابستانه و طرح جوانه‌های صالحین در سمنان

حجت الاسلام محمود بختیاری گفت:ثبت نام طرح جوانه‌های صالحین پایگاه محمد رسول الله (ص) سمنان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۷۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده پایگاه محمدرسول الله (ص) سمنان بیان کرد: ثبت نام طرح جوانه‌های صالحین که ویژه غنی سازی اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان در مسجد الزهراء (سلام الله علیها) سمنان برگزار می‌شود، تا دوم تیر ماه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه این دوره‌ها با محوریت گفتمان مسجد طراز اسلامی برگزار می‌شود اضافه کرد: هر فعالیت و حرکتی که بر محور  ذکر و یاد خدا و  نماز مخصوصا در مساجد باشد، برکات و ثمرات ویژه‌ای خواهد داشت که در این راستا این دوره‌های تربیتی با محوریت فوق می‌تواند نتایجی ارزشمند داشته باشد.
بختیاری با اشاره به اینکه جذب حداکثری کودکان و نوجوانان به فضای معنوی مساجد و غنی سازی اوقات فراغت مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های تابستانی است، ادامه داد: سعی شده با برنامه ریزی دقیق و به موقع و برنامه‌های مفید و آموزنده در خصوص جذب نیرو‌های نوجوانان و جوانان اقدام مفید و موثری انجام گیرد.
وی تربیت نیرو‌های خلاق، نو آور و صاحب فکر را از دیگر اهداف این دوره‌ها برشمرد و گفت: کلاس‌های تابستانی امسال این پایگاه دربخش برادران برای رده‌های سنی ۱۰ تا ۲۰ سال پیش بینی شده است.
حجت الاسلام بختیاری  تصریح کرد: دوره‌های آموزشی تابستانی مسجد الزهراء (سلام الله علیها) سمنان شامل کلاس‌های قرآنی، تربیتی، مهارتی، نقاشی، خلاقیت، استندآپ، تئاتر، روبیک، فوتسال، تیراندازی، مکانیک خودرو، پیرایشگری و ششمین دوره مسابقات ورزشی اهالی مسجد می‌باشد.
به گفته بختیاری این برنامه‌ها با همکاری کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله (صلّی اللَّه علیه و اله و سلّم) و زیر نظر شورای فرهنگی مسجد الزهراء (سلام الله علیها)، برگزار می‌شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار