خبرهای داغ:

برگزاری نشست هماهنگی طرح جوانه‌های صالحین شاهرود+ تصاویر

نشست هماهنگی برگزاری طرح جوانه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۹۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
به گزارش بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست هماهنگی اجرای طرح جوانه‌های صالحین بسیج سپاه شاهرود با حضور مسئولین تعلیم و تربیت حوزه‌ها و پایگاه‌های هدف طرح در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در سخنانی با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های صالحین در سال‌های قبل در سطح پایگاه‌های بسیج و ارزیابی اجرای آن بر توجه به اثربخشی برنامه‌های اجرایی با نوجوانان و نونهالان تاکید کرد و افزود: باید تلاش کرد در این طرح خوراک فکری خوب به دانش آموزان در قالب‌ها و کلاس‌های مختلف تزریق شود.
وی با تاکید بر هدفمند و برنامه محور بودن کلاس‌ها برای شرکت کنندگان از دست اندرکاران طرح در پایگاه‌ها خواست با جدیت این طرح را در طول تابستان پیگیری نمایند تا نتایج خوبی از این طرح حاصل شود.
در این نشست شرکت کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را در اجرای بهتر برنامه‌ها در راستای این طرح ارائه نمودند.
لازم به ذکر است طرح جوانه‌های صالحین چند سالی است که در پایگاه‌های بسیج هدف در راستای غنی سازی اوقات فراغت و تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی در قالب برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، آموزشی و مهارتی اجرا می‌شود و استقبال خوبی نیز این طرح از طرف خانواده‌ها به عمل آمده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها