رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بی شک رواج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی جوانان غیور این مرز و بوم سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی و توطئه‌های دشمنان است و در سایه این جانفشانی‌ها و فداکاری‌ها است که شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۱۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

ترویج فرهنگ شهادت طلبی در بین جوانان سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی در عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان ایثار اردبیل اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس سرمایه و داشته‌های ما هستند و ما قدردان تلاش و زحمات آنان هستیم و تلاش می‌کنیم با ترویج آرمان‌ها و اهداف آنها در جامعه از ایثار و از خودگذشتگی آنها قدردانی کنیم.

وی با تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان بیان کرد: ادای احترام به ایثارگران دفاع مقدس اولویت مهم و اساسی بوده که باید مورد توجه قرار گرفته و در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: دستگاه قضائی اردبیل در راستای تحقق این احترام و تکریم به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را در دستور کار قرار داده است تا به این هدف مهم جامه عمل بپوشاند.

عتباتی با ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بی شک رواج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی جوانان غیور این مرز و بوم سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی و توطئه‌های دشمنان است و در سایه این جانفشانی‌ها و فداکاری‌ها است که شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: نباید فراموش شود که برای ارزش‌های این انقلاب و دفاع از آن چه زحمت‌هایی کشیده شده و چه ایثارگری‌هایی صورت گرفته است و باید قدردان این ایثارگری‌ها باشیم و همه مسئولان و مردم باید در ترویج و گسترش این فرهنگ بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

ارسال نظرات