خبرهای داغ:

اعتیاد عامل اصلی سرقت/ ۷۰ درصد از سارقان دستگیر شده در شاهرود معتادند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: اعتیاد عامل اصلی مهم و موثر در وقوع سرقت های این شهرستان است که با توجه به بررسی های انجام گرفته بالغ بر ۷۰ درصد سارقان در سال جاری را معتادان تشکیل داده اند.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۲۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
اعتیاد عامل اصلی سرقت/ ۷۰ درصد از سارقان دستگیر شده در شاهرود معتادندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: اعتیاد عامل اصلی مهم و موثر در وقوع سرقت‌های این شهرستان است که با توجه به بررسی‌های انجام گرفته بالغ بر ۷۰ درصد سارقان در سال جاری را معتادان تشکیل داده اند.
کریمی سرقت اماکن خصوصی را دارای بیشترین درصد فراوانی در سال جاری در شاهرود دانست و گفت: زندانیان سابقه‌دار که به طور مکرر با همان اعتیاد و بدون اصلاح و تربیت از زندان آزاد می‌شوند عاملان اصلی این جرائم بوده‌اند
وی مشکلات اقتصادی و معیشتی بی‌توجهی به اخطار‌های پلیس از سوی شهروندان و موقعیت جغرافیایی شاهرود که بین مسیر تهران مشهد قرار دارد را از دیگر عوامل تاثیر گذار بر وقوع جرائم عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب همه باید تلاش کنیم.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان از پیشگیری به عنوان مقوله راهگشا در کنترل وقوع سرقت‌ها نام برد و گفت:: با رعایت اصول و نکات ایمنی در این مسیر موفق‌تر خواهیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها