خبرهای داغ:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود:

"تعارف"را از روابط و فرایند مدیریت حذف کنیم/خمودگی نیروی انسانی، آسیب زاست

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به اینکه "تعارف"را از روابط و فرایند مدیریت حذف کنیم گفت: خمودگی نیروی انسانی، آسیب زاست.
کد خبر: ۹۱۵۰۵۵۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سید محمد موسوی در نشست تخصصی سرگروه‌های آموزشی دوره دوم متوسطه؛ گروه‌های آموزشی را از خوشنام‌ترین حوزه‌های کاری آموزش و پرورش معرفی نموده و آنان را مرجع علمی، تخصصی و اخلاقی دانستند که ضمن جلب اعتماد معلمان، راهگشای مسائل علمی و تخصصی آموزش و پرورش هستند.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ پیگیری و استمرار در رفع نواقص و ضعف‌های مشاهده شده در بازدید‌های بالینی، بازبینی اوراق و ... را خواستار شده و گفت: تعاملات انسانی مسئله مهمی در آموزش و پرورش بوده و لازم است بین بخش‌های مختلف (مدیران، معلمان، همکاران اداری و اولیاء دانش آموزان) همواره ارتباط سازنده بر قرار شود.
سید محمد موسوی تأکید کرد: ضعف‌های موجود با تذکر و یادآوری و پیگیری برطرف شده و تعارف از روابط و فرایند مدیریت حذف کنیم.
وی با اشاره به اینکه هدف نهایی آموزش و پرورش دانش آموز است گفت: دستگاه آموزش و پرورش نیروی انسانی قابل توجه‌ای دارد که اگر دچار خمودگی شود، زیان و آسیب جدی به دستگاه تعلیم و تربیت وارد خواهد آمد، بدین جهت لازم است لحظه به لحظه، این دستگاه بزرگ پایش و ارزیابی و نقاط ضعف آن برطرف شود و گروه‌های آموزشی کمک بزرگی به این هدف خواهند نمود.
معاون مدیرکل تصریح کرد: اگر معلمان احساس کنند حقی از آن‌ها تضییع نمی‌شود، رضایت شغلی آن‌ها حاصل خواهد شد؛ لذا درصدد هستیم در فرایند سازماندهی و اختصاص نیرو به مدارس تغییر و تحول سازنده‌ای را تجربه کنیم تا تمامی مدارس شاهرود؛ سطحی یکسان از کیفیت آموزشی را ارائه نمایند.
هادی عامریان معاون آموزش متوسطه شاهرود نیز ضمن ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی در سال تحصیلی جاری، از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کرده و ارتقاء‌کیفیت آموزشی را منوط به تقویت و حمایت از گروه‌های آموزشی دانستند.
در این نشست سرگروه‌های آموزشی مسائلی همچون ارتقاء کیفی آموزش در مدارس، توجه به کتاب‌های درسی به ویژه در پایه دوازدهم، سازماندهی معلمان، طراحی و تصحیح سؤالات و ... را مطرح نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها