خبرهای داغ:

افتتاحیه پایگاه های تابستانه اوقات فراغت آموزش و پرورش استان در شاهرود

افتتاحیه پایگاه های تابستانه اوقات فراغت آموزش و پرورش استان سمنان در شاهرود به همراه اختتامیه لیگ پانتومیم دانش آموزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۰۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، افتتاحیه پایگاه‌های تابستانه اوقات فراغت و هم چنین اختتامیه لیگ پانتومیم دانش آموزی مدارس متوسطه پسرانه شاهرود با حضور خانواده‌های دانش آموزان در کانون ملی شهید بهشتی برگزار شد.
در این مراسم سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با عنوان اینکه اوقات فراغت یک "فرصت" است سه ویژگی را برای آن برشمردند و افزود: این فرصت‌ها تکمیل کننده و تقویت کننده مهارت‌هایی است که دانش آموزان در مدرسه آموخته و یا جبران کننده برنامه‌هایی هستند که مانند موسیقی در برنامه‌های آموزش و پرورش پیش بینی نشده اند و کلاس‌های تابستانه به زندگی روزمره دانش آموزان نظم می‌بخشد، این کلاس ها، تمرینی مجدد برای منظم بودن و هدفمند زندگی کردن هستند و استعداد‌هایی که ممکن است هنوز در مدارس نهفته باقی مانده باشند در برنامه‌های اوقات فراغات فرصت شکوفا شدن خواهند داشت.
معاون مدیرکل با نگاهی به رویکرد‌های آموزش و پرورش به حوزه اوقات فراغت؛ خواستار نگاه جامع به استعداد‌های دانش آموزان، در نظر گرفتن علائق و ذائقه‌های آنان، نیروسازی با دعوت از مربیان جوان، متعهد و کارآمد و نیز ارائه خدمات با هزینه‌های مناسب و رعایت توان مالی خانواده‌ها شد.
علی اکبر خراسانی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان نیز در افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت شاهرود و استان؛ با یادآوری فلسفه اوقات فراغت که برگرفته از ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین است؛ گفت: رشد تک بعدی، رشدی ناقص و کاریکاتوری است، دانش آموزان باید مهارت‌های جسمی، هنری، علمی، اعتقادی و ... را در کلاس‌های مختلف (مدرسه و پایگاه‌های فراغت) بیاموزند.
همچنین لیگ پانتومیم دانش آموزی شاهرود نیز که اولین لیگی است که در کشور برگزار می‌شود، امروز اختتامیه خود را جشن گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها