خبرهای داغ:
در خوزستان؛

رزمایش رسانه‌ای و کنگره ملی حجاب و عفاف برگزار می‌شود

مسئول ستاد عفاف و حجاب خوزستان از برگزاری رزمایش رسانه‌ای و کنگره ملی حجاب و عفاف در خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۶۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، فوروزان حسینی مسئول ستاد عفاف و حجاب از استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسج جامعه زنان درباره برنامه‌های پیش روی این ستاد در هفته عفاف و حجاب، گفت: رزمایش رسانه‌ای حجاب و عفاف و کنگره ملی حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های ما در هفته بزرگداشت حجاب و عفاف است.
وی افزود:‌ با توجه به اینکه شهید شاخص امسال خانم شهید عفت پورانوری هستند که بسیار بر مساله حجاب تاکید داشتند ما سعی کردیم با خدمات رسانی به آسیب‌دیدگان سیل این شهید بزرگوار را بیشتر به مردم معرفی کنیم که اهمیت مساله حجاب و عفاف را برای آنها تبین کرده باشیم.
حسینی اظهار کرد: برای برگزاری کنگره ملی حجاب و عفاف پیش از این برنامه رمضانیه داشتیم که مقدماتی را برای این همایش آماده کرده باشیم.
مسئول ستاد عفاف و حجاب خوزستان درباره برخی دیگر از برنامه‌ها و اقدامات برای برگزاری این رزمایش رسانه‌ای عنوان کرد: پویش مردمی با هشتک حجاب و عفاف، تهیه تصاویر رسانه‌ای با گزارشات مردمی از نخبگان محجبه و مصاحبه رسانه‌ای با آنها، تجمع خیابانی، ایستگاه‌های حجاب و عفاف برای کودکان در قالب نقاشی و برای بزرگسالان در قالب آتلیه حجاب از جمله برنامه‌های ما در هفته حجاب و عفاف است.
ارسال نظرات