خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه شاهرود یا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)+ عکس

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرمانده پایگاه بسیج انداد این اداره دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۸۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
دیدار فرمانده سپاه شاهرود یا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)+ عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و معاونت بازرسی سپاه ناحیه شاهرود و‌ فرماندن حوزه بسیج ادارات الحدید با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرمانده پایگاه بسیج امداد این اداره دیدار و گفتگو‌ کردند.
در این نشست صمیمی سرهنگ پاسدار جواد عبیری با تقدیر از فعالیت های انجام گرفته در کمیته امداد و پایگاه بسیج این اداره بر تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه بسیج و سپاه با کمیته امداد در راستای برنامه های محوله و مشارکتی تاکید کرد و از این اداره در راستای برگزاری هر چه بهتر اجلاسیه دوسالانه شهدا شهرستان درخواست یاری و‌همراهی کرد.
بلوچی نیز در این دیدار با تقدیر از حضور فرمانده سپاه و سایر مسئولین با تاکید بر کمک و همراهی در برنامه های بسیج در راستای محرومیت زدایی در سطح شهرستان بر همکاری و همراهی در برگزاری اجلاسیه شهدا تاکید و از بسیج و سپاه خواست تا این مجموعه را در راستای رسالت سنگین خود یاری نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها