خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

امروز حقوق بشر بهانه‌ای برای استعمار است

امام جمعه همدان با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: امروز حقوق بشر بهانه‌ای برای استعمار است و مصداق آن را در کشتار ملت‌های مظلوم جهان می‌توان مشاهده کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۲۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

امروز حقوق بشر بهانه‌ای برای استعمار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: دستگاه قضایی باید همواره برای جلب اعتماد مردم تلاش کرده و اگر مشکلاتی در بدنه این سیستم وجود دارد مدیریت شود تا اعتماد مردم سلب نشود.

 وی عنوان کرد: مبارزه با فساد با قدرت باید انجام شود و طبق آیات قران کریم رحم و رأفت با مفسدان ظلم به جامعه است.

امام جمعه همدان گفت: بی تردید کسانی که منافعشان به خطر می‌افتد جنجال و هیاهوها کرده و مانع مبارزه فساد می‌شوند اما باید این حرکات نادیده گرفته شوند.

وی افزود: دستگاه قضائی باید اعتماد مردم را جلب کنند و اگر درون سیستم خود قضاتی وجود دارد که مشکل ساز است مدیریت شود.

شعبانی موثقی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: امروز حقوق بشر بهانه‌ای برای استعمار است و مصداق آن را در کشتار ملت‌های مظلوم جهان می‌توان مشاهده کرد.

خطیب جمعه همدان خاطر نشان کرد: وقاحت آمریکا به جایی رسیده که برای رهبر معظم انقلاب هم خط و نشان کشیده و ایشان را تحریم می‌کنند.

وی درباره برخورد نیروی انتطامی با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز گفت: پلیس نیاز به حمایت مردم دارد تا اقتدارش در جامعه حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان قانون مداری را به مردم توصیه و عنوان کرد: قانون گریزی نباید نهادینه شود اما نیروی انتطامی حضورش را در فضاهای عمومی پررنگ‌تر کند.

وی به حضور مؤمنان و متدینان در اماکن عمومی مانند پارک‌ها تاکید کرد و افزود: اقامه نماز و ترویج دین مانع بروز تخلف و بزهکاری می‌شود.

وی با تسلیت شهادت امام ششم(ع) افزود: سیره حضرت امام جعفر صادق(ع) را در تربیت فرزندان و تحکیم خانواده بکار گرفته و پیرو راستین بنیانگذار شیعه جعفری باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات