خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق و شهدای هفتم تیر در شاهرود

مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) و شهدای هفتم تیر در بقعه حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۹۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) و شهدای هفتم تیر و شهدای گمنام با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در بقعه حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام یاسر ماهری استاد حوزه و دانشگاه قم در سخنانی با گرامیداشت ایام شهادت امام صادق (ع) و شهدای هفتم تیر و شهدای گمنام مدفون در این بقعه با بیان اینکه این هفته با نام هفته حقوق بشر آمریکایی عنوان شده است افزود: این نامگذاری به دلیل اتفاقاتی است که در این ایام رخ داده از ترور رهبر معظم انقلاب تا هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکایی‌ها و ترور شهید بهشتی و یارانش و شهید کچویی و لاجوردی که این‌ها همه نشان دهنده حقوق بشر آمریکایی است.
وی با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی بر علیه بشر و حقوق عامه مردم است گفت: حقوق بشر آمریکایی یعنی هر چه برای ما خوب است برای همه خوب و هر چه بر علیه ماست بر علیه همه هست و منفعت ما بر همه جهان اولویت دارد.
استاد حوزه و دانشگاه قم با تاکید بر اینکه تلاش استکبار جهانی مهار ایران اسلامی به عنوان کشور مدافع حقوق بشر اسلامی را در دستور کار خود قرار داده افزود: تاکنون تلاش‌های دشمنان بر علیه نظام اسلامی ما ناکام مانده و خواهند ماند چرا که حق بر جبهه باطل پیروز است و این سنت الهی است.
در این مراسم که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود و هیئت امنا بقعه حرم شهدای گمنام و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود برگزار شد، ذاکران اهل بیت در رثای امام صادق (ع) و شهدا به مرثیه سرایی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها