سید ساجد یعقوبی
همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع):
همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با ورود شهدای گمنام به شهرستان مشگین‌شهر آسمان این شهر حال و هوای کربلایی به خود می‌گیرد و مردم با حضور خود در این مراسم عهد و پیمانی دوباره با شهدا می‌بندند.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۹۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰

عطر و بوی شهدا در آسمان شهرستان مشگین‌شهر پیچید

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با ورود لاله‌ای بی‌کفن از یادگاران دفاع مقدس به شهرستان مشکین‌شهر و عطر و بوی شهدا در آسمان مشگین‌شهر پیچید.

امروز در روز عزای حضرت امام صادق(ع) حال و هوای شهرستان مشکین‌شهر متحول می‌شود و عاشقان و دلباختگان ائمه اطهار(ع) در شهرستان مشکین‌شهر با همراهی لاله‌ای گلگون کفن روزی عاشورایی را در این شهر رقم زدند.

آری امروز روزی که آسمان‌ها در سوگ حضرت امام جعفر صادق(ع) اشک حسرت از چشمان خود جاری می‌کنند، عطر شهدا در جای‌جای شهرستان مشکین شهر می‌پیچد.

مردم شهید پرور و ولایتمدار مشگین‌شهر امروز مراسم تشییع شهدای گمنام را فرصتی ارزشمند شمردند و با حضور پرشور و گسترده خود حماسه‌ای دیگر را رقم زدند میثاقی دوباره با این شهدای گلگون‌کفن بستند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام با حضور پرشور و گسترده آحاد مختلف مردم ولایتمدار و شهید‌پرور و مسئولان شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

گفتنی است مراسم شبی با شهدا نیز در این شهرستان عصر امروز بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد امیرالمومنین(ع) مشگین‌شهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات