خبرهای داغ:

شخصیت حضرت معصومه (س) الگویی برای همه+عکس

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرخه گفت: شخصیت حضرت معصومه (س) باید الگوی همه مسلمانان قرار گیرد
کد خبر: ۹۱۵۳۵۳۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، شکرالله شجاع، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان سرخه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر با اشاره به ویژگی‌های یک دختر خوب اظهار کرد: از ویژگی‌های دختر خوب می‌توان به داشتن حیا و عفت، داشتن حجاب مناسب دختر ایرانی مسلمان، دارای تقوا و عمل کردن به احکام اسلام، گوش دادن به عوامل پدر و مادر، تلاش کردن و درس خوان بودن می‌توان اشاره کرد.
وی افزود: متاسفانه امروزه به شخصیت و ویژگی‌های حضرت معصومه (س) برای جوانان و نوجوانان ما پرداخته نشده است؛ اگر نگاهی به جامعه امروزی خود بیاندازیم می‌بینیم که با تبلیغات و هجمه‌های فراوان دشمنان الگوگیری از مکتب و مذهب اسلام بسیار کمتر از الگو‌های غلط غربی و ضد دینی و ضد ارزشی است و این نشان از آن دارد که ما و بسیاری از مسئولان و خانواده ما توجهی به این نکات نداریم و در خواب غفلت به سر می‌بریم.
وی با اشاره به شخصیت حضرت زهرا و حضرت معصومه (س) اظهار کرد: اگر شخصیت‌هایی همچون حضرت فاطمه زهرا و حضرت فاطمه معصومه (س) ویژگی هایشان به خوبی برای مردم تبیین می‌شد و مردم آن را به خوبی می‌شناختند شاید الان دچار مشکلات نمی‌شدیم.
وی بیان داشت: البته نباید نادیده گرفت افرادی که حجاب دارند اگر از آن‌ها سوال شود در پاسخ می‌گویند که الگوی شان حضرت زهرا سلام الله است و آن‌ها به این مهم رسیدند و شناخت کافی نسبت به آن حضرت دارند.
مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه سرخه افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم حضرت معصومه (س) احترام به خانواده بود. حرکت آن حضرت از مدینه به سمت مشهد مقدس به خاطر دیدار با برادر بود که این یک نکته اخلاقی است احترام به خانواده و صله رحم از سفارشات دین است و بسیار اهمیت فراوانی دارد بندگی حضرت معصومه (س) زبانزد مردم بود و جاذبه حضرت معصومه تقوا و پرهیزکاری ایشان بود که این کار باعث نورانیت انسان می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها