هادی سیاسی سپاه ناحیه بردسکن:

قرارداد‌هایی که از گذشته تاکنون با سازش صورت گرفته نتیجه‌ای برای ما نداشته است

هادی سیاسی سپاه ناحیه بردسکن گفت: در تمام قرارداد‌هایی که از گذشته تاکنون که بر اثر سازش صورت گرفته نتیجه‌ای برای ما حاصل نشده و چیزی عاید کشور ما نشده است.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۸۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار یوسفی در جلسه هدایت سیاسی پایوران و سربازان سپاه ناحیه مقاومت بسیج بردسکن به عنوان مقدمه اشاره‌ای به دوران اولیه انقلاب داشت که رویکرد آقای مهندس بازرگان رئیس دولت موقت و جبهه ملی رویکرد سازش کارانه بود و این رویکرد با دیدگاه امام (ره) و یاران امام و انقلاب که مقاومت بود تفاوت داشت. در همان دوران طرفداران سازش و نیز نیرو‌های وابسته به غرب می‌گفتند مگر مشت و درفش می‌شود مگر می‌شود با شاه با این همه امکانات و خدم وحشم در افتاد؟ بنابراین این دیدگاهی بود که از ابتدای انقلاب وجود داشت.
 
سرهنگ یوسفی با طرح این سوال که بحث این است که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب کدام رویکرد پاسخ داده است و خواهد داد، سازش یا مقاومت؟ ادامه داد: در تمام قرارداد‌هایی که از گذشته تاکنون که بر اثر سازش صورت گرفته نتیجه‌ای برای ما حاصل نشده و چیزی عاید کشور ما نشده است. در هیچ دورانی نمی‌توان پیدا کرد که روابط با غرب روابط عادلانه‌ای باشد.
 
هادی سیاسی سپاه ناحیه بردسکن در ادامه به ارتباط برخی کشور‌های همسایه با غرب پرداخت و گفت:عاقبت مرسی رییس جمهور مصر که به دست بوسی غرب رفت چه شد؟ کسی که دست امریکا و عربستان را بوسید و در راستای منافع ان‌ها حرکت کرد بعد از یک سال او را کنار زدند و در اخر هم اتفاقی که برای او در دادگاه افتاد.
 
فرمانده اسبق ناحیه بردسکن در ادامه به لیبی و معمر قذافی هم اشاره کرد که قذافی سی سال تلاش کرد هسته‌ای را راه اندازی کند که به محض راه اندازی ان کشور‌های غربی و امریکا فشار اوردند و او را پای میز مذاکره اوردند و کاری کردند که تمام تشکیلات هسته‌ای خود را تحویل امریکایی‌ها داد، اما در نتیجه امریکا و غرب که قول داده بودند تحریم‌ها را بردارند، ولی این گونه نشد و عاقبت قذافی هم دیدید چه شد و به چه شکلی از میان برداشته شد.
 
یوسفی گفت:تا قبل از برجام در کشور ما هم مردم در محاورات خود می‌گفتندکه اگر با امریکایی‌ها و غربی‌ها کنار بیایم مشکلات کشور حل خواهد شد و چند سال وقت کشور به مذاکره گذشت و این در حالی بود که رهبر معظم انقلاب به این مذاکرات خوش بین نبودند و می‌گفتند که این‌ها اگر خرشان از پل بگذرد بر می‌گردند و به ریش شما می‌خندند. ولی بعضی‌ها توجه نکردند و خیلی امیدوار بودند که پس از برجام بهشتی حاصل خواهد شد؛ ولی بعد از روی کار امدن ترامپ در امریکا و خروج از برجام؛ برجام عملا اعتبار خود را از دست داد اگرچه از ابتدا هم اعتباری نداشت؛ لذا ایده سازش جوابگو نبود.
 
عضو شورای اسلامی شهر بردسکن در ادامه گفت:از زمانی که تفکر مقاومت غالب شد نتایج خوبی حاصل شد چه در داخل و چه در منطقه مثل فلسطین، لبنان، سوریه و عراق که نتایج ان کاملا ملموس و مشهود بود؛ اسرائیلی‌ها در مقابل حزب الله و حماس در جنگ‌های اخیر دست‌های خود را بالا گرفتند و این نتیجه مقاومت بود.
 
سرهنگ یوسفی همچنین ادامه داد:امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی به حدی رسیدیم که امریکایی‌ها مستاصل هستند و نمی‌دانند چه بکنند؛ امریکایی که به ۳۸ کشور جهان حمله مستقیم داشت، ولی دیدیم که پهپاد پیشرفته اش در اسمان توسط سپاه ایران زده می‌شود و صدایش در نمی‌اید و آب از آب تکان نمی‌خوردو این نتیجه روحیه‌ی مقاومت است.
 
هادی سیاسی سپاه ناحیه بردسکن در آخر گفت: بر مردم ما بعد از برجام عیان شد و مشخص شد که سازش با امریکا و تعهدات ان ارزشی نداشته و نخواهد داشت؛ بنابراین راهی که امروز باید انتخاب کنیم و انتخاب کردیم و نتیجه گرفتیم و خواهیم گرفت مقاومت است و مطمئن هستیم این سختی‌ها و مشکلات که به لحاظ اقتصادی و معیشتی با ان روبرو هستیم با مقاومت نیز حل خواهد شد ان شاءالله.
ارسال نظرات
پر بیننده ها