شرکت دختران زائر و مجاور حریم رضوی در جشن ادب حضور

همزمان با سالروز ولادت با سعادت بانوی کرامت حضرت معصومه (س) که در تقویم به نام دختر نامگذاری شده است، دختران زائر و مجاور حرم رضوی میهمان جشن بزرگ «ادب حضور» شدند.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۸۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، در جشن «ادب حضور» به همت واحد کودک و نوجوان اداره علوم قرآنی در نخستین روز از ایام دهه کرامت برگزار شد، بیش از صد نفر از دختران کودک و نوجوان از مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد حضور داشتند.

در این جشن شادمانه که صبح امروز در دارالقرآن الکریم حرم رضوی به صورت کارگاهی برگزار شد، مخاطبان در قالب کارگاه قصه‌گویی خلاق با شخصیت والای امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) آشنا شدند.

انجام بازی‌های خلاق و نوآورانه قرآنی با محتوای آموزشی، اجرای مسابقه‌های قرآنی، برگزاری کارگاه شگفتی‌های آفرینش، مکتب‌خانه همراه قرآن، کارگاه امام شناسی، مولودی‌خوانی و اهدای جوایز فرهنگی و متبرک به شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های جشن «ادب حضور» در حرم مطهر رضوی بود.

گفتنی است؛ واحد کودک و نوجوان اداره علوم قرانی واقع در اتاق ۱۲ دارالقرآن الکریم در ایام و مناسبت‌های مذهبی و ملی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی-مذهبی پذیرای کودکان و نوجوانان زائر و مجاور حرم مطهر رضوی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها